Te informam ca site-ul nostru foloseste cookie-uri, iar prin navigarea pe site iti exprimi acordul asupra folosirii acestora. 

Menu
TRAFIC

Când vizitau atracţiile Chinei, erau escortaţi ca nişte miniştri, pe banda rezervată preşedintelui

  • Written by Magda BĂNCESCU
  • Hits: 1420
Read more ...Astfel au fost conduşi Georgel Lovişteanu şi Ion Nania să viziteze Armata de Teracotă de la Xian. Aşa îşi exprimau chinezii aprecierea pentru munca românilor     „Băieţi, acesta este viitorul, de aici o să ieşiţi la pensie!”, erau cuvintele cu care tinerii adunaţi în sala de şedinţe a Read more ...

„Când am luat maşina, era zăpada de peste o jumătate de metru şi am avut curaj să trec, împreună cu copiii, Oituzul”

  • Written by Magda BĂNCESCU
  • Hits: 1831
Read more ...Cei trei băieţi ai inginerului Dumitru Dobriţoiu au făcut şcoala pe ARO; de mici, ştiau motorul pe de rost „Noi ne-am luptat cu „microanele” şi ei cu milioanele!”, este concluzia amară a inginerului Dumitru Dobriţoiu, la capătul a peste patru decenii de muncă, pentru care statul l-a răsplătit cu Read more ...

Au alungat Mercedes cu huiduieli. Cu nemţii printre ei, nu mai puteau lucra cu sticla de ţuică pe strung

  • Written by Magda BĂNCESCU
  • Hits: 4000
Read more ...Prostie, orgoliu, manipulare diabolică. Muncitorii au distrus singuri viitorul copiilor lor, urlând împotriva celui mai puternic fabricant de maşini din lume  Cu ce i-au prostit instigatorii trimişi de directori să aţâţe mulţimea care se mândrea că “muncea, nu gândea”: „Mercedes vrea să punem Read more ...

Linia de Skoda veche, schimbată cu ajutorul angajaţilor de la Matriţe, detaşaţi în Cehoslovacia, în ’86-’87

  • Written by Magda BĂNCESCU
  • Hits: 1512
Read more ...Inginerul Dumitru Dobriţoiu  “Am fost ca un călător cu pălăria şi umbrela agăţate în gară”, astfel se descrie inginerul Dumitru Dobriţoiu, al cărui destin l-a purtat, în urmă cu 41 de ani, peste Carpaţi, în Muscel. A prins rădăcini la Câmpulung, dar nu şi-a pierdut accentul moldovenesc. “Călătorul” Read more ...

Copiii Câmpulungului nu ştiu nimic despre ARO

  • Written by Magda BĂNCESCU
  • Hits: 1364
Read more ...În calendarul anual de evenimente organizate de Emil Hagi la Centrul Cultural de la Apa Sărată şi-a făcut loc un „Expo Atelier ARO - M 461”, conceput sub forma unui schimb de experienţă între constructorii automobilului de teren românesc, deţinătorii şi restauratorii maşinii fabricate la Read more ...

Vizitele de lucru ale lui Ceauşescu în Argeş

  • Written by Magda BĂNCESCU
  • Hits: 2295
Read more ...17 septembrie 1976, 16 aprilie 1981, 11 august 1982, în aceste zile s-au consumat trei dintre vizitele de lucru ale lui Nicolae Ceauşescu în judeţul Argeş, la marile unităţi industriale, printre care ARO, CFS şi Mina. Reamintim că „între 17 februarie 1965 şi 15 mai 1987, tovarăşul Nicolae Read more ...

Emil Hagi, un om atins iremediabil de “microbul” maşinii fabricate la Câmpulung: „Istoria ARO a fost mult prea scurtă”

  • Written by Magda BĂNCESCU
  • Hits: 2795
Read more ...Chiar dacă „ARO” le stă în gât multora, a rămas cea mai bună carte de jucat dacă vrei să faci promovare Câmpulungului. Nu merge cu caşul, cu rachiul, cu jumările pe care poţi să le savurezi în orice zonă a ţării, mai cu seamă în cele cu turism adevărat, nu imitaţia care se practică la noi. Sunt Read more ...

Neregulile găsite la ARO de Autoritatea Naţională de Control (I) - Ministrul Blănculescu: “Au fost presiuni de la nivel local, judeţean, politicieni locali, care n-au privit cu ochi buni această acţiune de control”

  • Written by Magda BĂNCESCU
  • Hits: 2010
Read more ...Începând din această ediţie, Evenimentul Muscelean vă prezintă, pe parcursul a două episoade, conţinutul raportului întocmit de Autoritatea Naţională de Control în toamna anului 2004, care insistă, printre altele, pe maniera în care a fost vândută Fabrica de Scule şi Matriţe ARO. şeful ANC, la Read more ...

Declaraţie şocantă a lui Perez, la o discuţie cu şeful AVAS, în urmă cu zece ani: "S-au făcut presiuni pentru a nu înlocui managementul lui ARO de către doi senatori români, Văcăroiu şi Nicolescu"

  • Written by Magda BĂNCESCU
  • Hits: 3347
Read more ...2005 a debutat cu frământări în rândul personalului Uzinei ARO, care a declanşat seria grevelor ce s-au succedat pe întreaga durată a anului, aducând de pomană la Câmpulung însăşi conducerea AVAS. În 2005, cu un an înainte de pronunţarea falimentului, mai mult s-a protestat pentru salariile Read more ...

The most visited gambling websites in The UK