Te informam ca site-ul nostru foloseste cookie-uri, iar prin navigarea pe site iti exprimi acordul asupra folosirii acestora. 

Menu
TRAFIC

Tânărul cu pregătire de miner a lucrat la proiectarea şi execuţia primelor ştanţe pentru caroseria de IMS 57

Read more ...Într-o destăinuire emoţionantă, bucovineanul Nicolae Cozaciuc, refugiat cu familia, la Câmpulung, în decembrie 1944, recunoştea că amintirile din copilăria sa de un dramatism tulburător sunt încă vii, de parcă ar fi trăit acele evenimente ieri. Momentele cutremurătoare ale plecării din casa Read more ...

Nicolae Cozaciuc, alt bucovinean căruia Muscelul i-a devenit casă în timpul prigoanei ruseşti, în iarna lui ’44

Read more ...Pregătit în şcoală pentru mină, Nicolae Cozaciuc a dedicat 42 de ani din viaţă unui domeniu în care l-a ajutat să acceadă talentul său la desen. Din 1956, până în 1998, când s-a pensionat - chiar şi în următorii şapte ani după pensionare - a activat în domeniul proiectării de ştanţe, făcând parte Read more ...

Şeful Service-ului ARO s-a ocupat de şederea în China a generalului Stănicioiu, un vechi prieten de familie

Read more ...Pe cât de frumoase sunt multe dintre amintirile păstrate din vremea activităţii sale la uzină, despre colegi, realizările şi proiectele deloc puţine ori neînsemnate, pe atât de brutală a fost despărţirea inginerului Dan Enescu de ARO. În luna mai a anului 1990, s-a întors în ţară, după doi ani în Read more ...

Nicolescu, psiholog expert în traume postfaliment, şoca Muscelul cu o interesantă sugestie de terapie colectivă:„Haideţi să uităm problema ARO! Nu mai înviem mortul! Oraşul a existat şi înainte de a fi ARO!”

Read more ...Fiind vară, timp de stat cu burta la soare, în aşteptarea banilor de la copilul sau partenerul de viaţă plecat la muncă peste graniţe, un subiect ca distrugerea premeditată a Uzinei ARO pică greu. Lăsând la o parte „grosul” fără reacţie în faţa îngropării unei jumătăţi de secol de industrie auto Read more ...

Profesorul Mihai Ciobanu, despre “imbecilii care au crezut că pot să facă privatizarea în beneficiul lor”:“Meseria de turnător, de agent de influenţă n-are de-a face cu meseria de constructor de automobile”

Read more ...Începem articolul despre legătura lui Mihai Ciobanu cu ARO, închegată pe când era cadru didactic la Universitatea din Braşov, cu câteva consideraţii despre sfârşitul fabricii, care a însemnat sfârşitul evoluţiei Câmpulungului. „S-a terminat o uzină, s-a terminat o grămadă de oameni şi un oraş s-a Read more ...

Un muscelean a făcut parte din suita de vânătoare a lui Ţiriac şi Maurer junior în Nordul Argeşului

Read more ...Pilotul Ion Dorcioman n-a fost angajat al Uzinei ARO, dar a ajuns să cunoască platforma de la Câmpulung datorită detaşărilor încredinţate de şefii săi de la Dacia, fie la pista de încercări, fie la Matriţerie, domeniu la care ai noştri stăteau incomparabil mai bine decât Colibaşiul, atât din Read more ...

Potrivit generalului Marius Baştan, putea fi păstrată măcar secţia militară de la ARO, care era foarte utilă "Este inexplicabil cu câtă răutate, lipsă de atenţie, de inimă, de caracter să distrugi din temelii aşa ceva"

Read more ...Emil Hagi, amfitrionul evenimentului “Câmpulung în amintiri - Raid IMS”, transformat în “Raid Eveniment”, a făcut, sâmbătă, 18 iulie 2015, dovada că respectă promisiunea asumată în urmă cu nouă ani, pe treptele Primăriei, ca “Zimbrul” să se întoarcă acasă, an de an, de sărbătoarea municipiului Read more ...

Un muscelean a testat una dintre primele patru maşini Renault 12 - Dacia 1300 aduse de francezi în România

Read more ...Ion Dorcioman a făcut parte din echipa de încercări care a derulat probele în vederea omologării în România a maşinii create de Renault Dacia străluceşte la 16 ani de la privatizarea cu partenerul care i-a fost alături din primele momente ale fabricaţiei de automobile pe platforma de la Colibaşi Read more ...

Îi semnez, mă, prostului, dar nu mă uit la el că e un prost!

Read more ...„Când plecam de acasă cu motocicleta, nu opream până la Dunăre. Mergea zdravăn şi consuma benzină puţină.”, îşi aminteşte Ion Miloiu, din Capu Piscului, electrician la uzină, al cărei salariat a fost din 1950, până în 1990. Musceleanul, care a prins la Întreprinderea Metalurgică de Stat perioada Read more ...

The most visited gambling websites in The UK