Te informam ca site-ul nostru foloseste cookie-uri, iar prin navigarea pe site iti exprimi acordul asupra folosirii acestora. 

Menu
TRAFIC

Câteva acţiuni guvernamentale anti-ARO

  • Written by Evenimentul Muscelean
  • Hits: 1479

- decembrie 1997: la iniţiativa ministrului Finanţelor, Mircea Ciumara, autoturismele ARO, la fel ca produsele de lux, suportă accize între 1% şi 12% (ARO 10) şi între 6% şi 12% (ARO 24);
- iulie 1998 şi iunie 1999: ministrul Băsescu blochează conturile uzinei din cauza datoriilor acesteia la Fondul Special al Drumurilor, acceptând cu greu deblocarea acestora;
- octombrie 1998: Uzina ARO solicitase Guvernului 57 de miliarde de lei vechi (37 de miliarde pentru dotare tehnică şi 20 de miliarde pentru produs nou). În urma unei înţelegeri între miniştrii Băsescu şi Berceanu, suma se reduce la 24 de miliarde de lei vechi. În final, ARO nu a mai primit niciun ban;
- mai 1999: ARO ceruse Guvernului un sprijin financiar constând în eşalonarea datoriilor pe o perioadă de 5 ani şi acordarea unui împrumut de 50 de miliarde de lei pentru producţie. Răspunsul guvernanţilor la aceste solicitări a fost negativ;
- iulie 1999: în urma unei descinderi la sediul Guvernului, conducerea uzinei a primit promisiuni de achiziţionare de către ministerele Industriilor şi Transportului de autoturisme ARO. La scurt timp, însă, şi acestea s-au dovedit a fi „gogoşi”, Băsescu, de exemplu, achiziţionând maşini din import pentru ministerul său;
- februarie 2000: ministrul Remeş propune şi se acceptă mărirea accizelor. ARO suportă taxe speciale de consumaţie cuprinse între 1% şi 18%.

The most visited gambling websites in The UK