Menu
TRAFIC

În luna în care s-au împlinit zece ani de la vânzarea Uzinei ARO, Tribunalul Timiş a închis falimentul

  • Written by Evenimentul Muscelean
  • Hits: 8161
Read more ...În luna în care s-au împlinit zece ani de la vânzarea Uzinei ARO, judecătorul sindic, care, de unsprezece ani, gestionează falimentul constructorului de automobile muscelean, a hotărât închiderea procedurii derulate la Tribunalul Timiş. 26 mai 2017 este data Hotărârii nr.640, prin care instanţa Read more ...

ARO în turul României. 1300 de kilometri, parcurşi cu brio „Zimbrul” ne-a adus acasă ca un învingător!”

  • Written by Evenimentul Muscelean
  • Hits: 8226
Read more ...„ARO în turul României”, eveniment marca Retromobil Club România, prin secţia sa „ARO M461 România”, programat în săptămâna 21-28 mai 2017, a beneficiat de un final memorabil, consumat la Câmpulung, sub forma unei petreceri găzduite de familia Hagi, la Muzeul Automobilului Românesc. Locul Read more ...

Inginerul Marian Bădiţă Pilot, organizator și Şef de Competiţii, a rămas fidel pasiunii sale pentru automobilism mai bine de 20 de ani

  • Written by Evenimentul Muscelean
  • Hits: 3448
Read more ...Acest episod al serialului dedicat Uzinei ARO şi oamenilor săi, realizat cu ajutorul inginerului Marian Bădiţă, căruia îi aparţin povestirile din trecutul profesional şi fotografiile ce însoţesc relatarea, are ca subiect unul dintre hobby-urile interlocutorului nostru: competiţiile. Un domeniu pe Read more ...

În ’78, Marian Bădiţă şi Zaharia Ciobanu au realizat motorul diesel la ARO. Directorul Naghi a spus: “Nu!”

  • Written by Magda BĂNCESCU
  • Hits: 11928
Read more ...Într-o perioadă de efervescenţă şi emulaţie intelectuală, canalizată pe tehnică, datorită conceptului de construcţie a socialismului, schimbările produse pe platforma de la Câmpulung, în direcţia progresului impus de conducerea ţării, se succedau cu rapiditate. Am relatat în ultimele două Read more ...

Inginerul Marian Bădiţă O scrisoare de la un coleg fugit în Canada l-a exclus din echipa care realiza maşinile pentru Ceauşescu

  • Written by Magda BĂNCESCU
  • Hits: 1599
Read more ...O fotografie pe care n-am mai găsit-o în colecţia altor ARO-işti: Zaharia Ciobanu, Marian Moiceanu, Dorel Berevoianu, Romică Savu, Marian Bădiţă, Zamfirescu, Nae Enache; Târgovişte, la ieşire, la Priseaca, în drum spre Raliul Deltei (1984)    Când a început lucrul la ARO 10, erau puţini Read more ...

Inginerul Marian Bădiţă Prima prezidenţială construită la ARO a fost un model tip “papamobil”, respins de Elena Ceauşescu

  • Written by Magda BĂNCESCU
  • Hits: 1488
Read more ... Anul V, la absolvirea facultăţii, la banchetul de la “Cerbul Carpatin”“Prezidenţiala realizată la ARO a fost 100% românească. Niciun şurub n-a fost de import. Concepţie românească. Unii au zis că a fost cu motor Ford. Nu. A fost proiectată şi construită în totalitate la Câmpulung. Este o Read more ...

În urmă cu 18 ani, ca să-i deschidă uşile lui Perez, interesat să pună mâna pe uzina de la Câmpulung, Fratele lui Hillary Clinton i se plângea primului ministru Radu Vasile de lipsa de colaborare a directorilor de la ARO

  • Written by Evenimentul Muscelean
  • Hits: 1724
Read more ...Tony Rodham. Un nume care, probabil, muscelenilor nu le mai spune nimic, la aproape două decenii distanţă de momentul în care E.E.I., firma lui Trottman şi Perez, a încercat să cumpere ARO de la F.P.S. Tony Rodham, fratele lui Hillary Clinton şi cumnatul fostului preşedinte al Americii, fost şef Read more ...

Inginerul Marian Bădiţă „Nimic nu se întâmplă, nimic nu dispare decât dacă există o breşă în interior”

  • Written by Magda BĂNCESCU
  • Hits: 1698
Read more ...Primul care ar merita să fie “spânzurat de limbă” pentru distrugerea industriei româneşti este Petre Roman, este de părere inginerul Marian Bădiţă. Pentru că de la el a pornit totul. „Porcăria a început de la Petre Roman, a continuat cu Stolojan, Văcăroiu şi Năstase, care a distrus ARO, cu toate Read more ...

Inginerul Marian Bădiţă actorul Florin Zamfirescu, fost coleg de bancă în liceu, a venit în ’84 la uzină, să-şi ia un ARO

  • Written by Magda BĂNCESCU
  • Hits: 1681
Read more ...Proiectarea lui ARO 10 a reprezentat o muncă uriaşă, desfăşurată într-un mare secret, sub presiunea conducerii fabricii, la rândul ei, nerăbdătoare să se alinieze cerinţei lui Nicolae Ceauşescu, de a scoate pe piaţă un automobil de mic litraj, şi sub presiunea Securităţii, care ştia tot ce mişca Read more ...

Inginerul Marian Bădiţă Tânărul absolvent de facultate, cooptat în echipa de proiectanţi ai lui ARO 10: Munteanu, Voncu şi Zgorcea

  • Written by Magda BĂNCESCU
  • Hits: 1895
Read more ...Mircea Bundoiu, Sevastian Miloiu, Marian Bădiţa, Sandu Zichil, Nicu Bădescu, Ştefan Voncu, Nelu Pârşan, iar pe maşină Iancu VoicanSolicitat să contribuie cu amintirile şi cunoştinţele sale la modesta reconstituire a trecutului uzinei, realizată de ziarul nostru cu ajutorul relatărilor celor Read more ...

Patronul John Perez îşi făcea planuri după planuri: „Trebuie să-i aducem înapoi pe unii dintre muncitorii care au plecat, ca să putem realiza producţia”

  • Written by Evenimentul Muscelean
  • Hits: 1626
Read more ...Importanţa zilei de 5 ianuarie 2004 era dată de semnarea, la sediul Autorităţii pentru Privatizarea şi Administrarea Participaţiilor Statului, a protocolului de preluare a societăţii ARO de la APAPS de către firma Cross Lander din Statele Unite ale Americii. Pentru acest lucru, preşedintele Read more ...

Marcus Teixeira, directorul general al Liniei de Montaj Cross Lander do Brasil: „Sunt nişte zvonuri izolate”

  • Written by Evenimentul Muscelean
  • Hits: 1389
Înainte de a pleca la Manaus, în Brazilia, după o şedere de câteva zile la SC ARO SA, Marcus Teixeira, directorul general al Liniei de Montaj Cross Lander do Brasil, a oferit ziarului nostru o scurtă declaraţie cu privire la mersul lucrurilor în ţara sud-americană şi la credibilitatea firmei Read more ...

Patronul Perez: “Directorul Operaţiuni Speciale de la Ford, când a văzut adaptarea motorului Ford pe ARO, a fost foarte încântat de nivelul muncitorilor şi al specialiştilor uzinei”

  • Written by Evenimentul Muscelean
  • Hits: 1689
Read more ...29 octombrie 2003, prima zi în care patronul american John Perez venea la ARO, în calitate de cumpărător al platformei de la statul român, reprezentat de APAPS, pe 26 septembrie 2003. La o lună şi trei zile distanţă de momentul considerat istoric - chiar va rămâne în istorie ca o zi „neagră” Read more ...

Privatizare urmată de greva foamei

  • Written by Evenimentul Muscelean
  • Hits: 1590
Read more ...După încheierea procesului de privatizare, la societatea ARO au reînceput tensiunile care, pe parcursul anului 2003, au fost mai accentuate ca niciodată. Neliniştiţi din cauza unor ştiri apărute în presa centrală referitoare la credibilitatea noului proprietar, angajaţii de la ARO au reluat seria Read more ...

După Iliescu, Uzina ARO era handicapată

  • Written by Evenimentul Muscelean
  • Hits: 1777
Read more ...Cu o săptămână înainte de semnarea contractului de privatizare a Uzinei ARO, preşedintele ţării, Ion Iliescu, venea în Argeş. Se întâmpla pe 19 septembrie 2003. Şeful statului a trecut şi prin Muscel, dar a ocolit ARO, unde, cu trei ani înainte, aproape de momentul alegerilor prezidenţiale, se Read more ...

La aproape un an de la inaugurarea liniei de montaj la Manaus, „Metisul” musceleano-brazilian nu pusese roata pe pământ american

  • Written by Evenimentul Muscelean
  • Hits: 1384
Read more ...Continuăm firul poveştii „Perez la ARO”, înfipt corespunzător cu exact un an înainte de a cumpăra platforma pe scandalosul preţ de 150.000 de dolari - 168.000 de dolari, susţine americanul -, din momentul inaugurării liniei de montaj Cross Lander do Brasil până la marea privatizare, când Read more ...

Linia de montaj ARO în Brazilia, una dintre cele mai mari realizări ale industriei româneşti în străinătate

  • Written by Evenimentul Muscelean
  • Hits: 2073
Read more ...Unitatea era inaugurată cu fast, în septembrie 2002, evenimentul fiind considerat istoric pentru uzină, întrucât reprezenta cea dintâi cooperare industrială între România şi Brazilia Pentru ARO, inaugurarea oficială, la Manaus, în Brazilia, a liniei de montaj pentru automobilele Crosslander Read more ...

“Afacerea anului 2002”: ARO, montat în jungla amazoniană

  • Written by Evenimentul Muscelean
  • Hits: 1689
Read more ...Dintre numeroşii investitori despre care vorbea Văcăroiu, proaspăt instalat în fruntea Senatului, a fost ales Perez. Şi în 2002, şi în 2003    Una dintre afacerile pe care ARO se baza, în anul 2002, era contractul cu brazilienii. Cu Perez, mai precis. Dintre numeroşii investitori despre care Read more ...

Nicolae Văcăroiu, la începutul mandatului în care ARO a primit lovitura finală: “Mi-e frică să abordez un contract mai serios, pentru că nu puteţi să-l faceţi”

  • Written by Evenimentul Muscelean
  • Hits: 1509
Read more ...La trei luni de la vizita premierului Mugur Isărescu la ARO, Câmpulungul i-a primit pe nou-instalaţii la putere, după alegerile din decembrie 2000. Se întâmpla la o lună după parlamentarele de acum aproape 16 ani, când o delegaţie a PSD, condusă de al doilea om în stat, Nicolae Văcăroiu Read more ...

The most visited gambling websites in The UK