Te informam ca site-ul nostru foloseste cookie-uri, iar prin navigarea pe site iti exprimi acordul asupra folosirii acestora. 

Menu
TRAFIC

Patru contracte, legate de Centrul Comunitar, din proiectul de 4 milioane de euro, cu nevoiaşii, câştigate de Sercop

  • Written by Evenimentul Muscelean
  • Hits: 871

b_400_250_16777215_10_images_images2_ziar_2019_Ianuarie_2354_6-7-taroiu-patrascan.jpgChit că este o problemă găsirea cursanţilor, pentru care, chipurile, ar fi fost accesat proiectul european „Schimbă-ţi viitorul”, deşi precedentele experienţe de acest tip au arătat clar nu o creştere a numărului de angajaţi instruiţi cu banii UE, ci o creştere a absolvenţilor cu diplomă, plătiţi ca să se lase pregătiţi, programul continuă. Şi continuă cu dotarea Centrului Multifuncţional Comunitar, pe care municipalitatea l-a vizat din capul locului să-l realizeze prin proiectul de peste 4 milioane de euro, existând obligaţia Direcţiei Sociale să aibă în subordine această facilitate. Centrul cuprinde: un cabinet medical; un cabinet de consiliere psiho-socială; un cabinet de acordare de servicii socio-medicale; un cabinet de asistenţă juridică pentru reglementări de acte; două săli mobilate şi utilate pentru desfăşurarea activităţilor tip „Şcoală după şcoală”; o sală pentru servirea mesei calde zilnice pentru copiii de la „Şcoală după şcoală”; o sală amenajată pentru echipa de implementare a proiectului. El va funcţiona 28 de luni de la înfiinţare, bugetat de proiect, după care, pentru o perioadă de minim şapte luni, va fi preluat de Consiliul Local Câmpulung. La şedinţa ordinară din 30 octombrie 2017, aleşii au votat ca Centrul Multifuncţional Comunitar să fie amenajat în fosta Şcoală nr.5, de pe strada Negru Vodă, nr.282, corpul de clădire nou, exceptând sala dată în folosinţă gratuită, ca sediu, Asociaţiei Grupul de Acţiune Locală Câmpulung Muscel.

Primăria continuă colaborarea cu Sercop, pentru punerea la punct a Centrului Comunitar de la fosta Şcoală 5  

La începutul acestui an, a apărut necesitatea unei lucrări suplimentare execuţiei Centrului Multifuncţional Comunitar, realizat în cadrul fostei Şcoli nr.5. Pe 22 ianuarie 2019, Primăria a publicat pe site-ul destinat achiziţiilor publice, întreprinse de instituţiile bugetare, anunţul referitor la contractarea unui executant al unor lucrări la instalaţia electrică şi, în aceeaşi zi, s-a ivit câştigătorul: firma lui Ion Pătrăşcan, Sercop ADN. Preţul la care s-a finalizat achiziţia a coincis cu valoarea estimată a contractului, 3.500 lei. Banii vor fi cheltuiţi pentru revizia instalaţiei electrice şi montarea unui tablou electric, ce va alimenta centrala termică de la Centrul Multifuncţional Comunitar, realizat în cadrul proiectului de 4 milioane de euro, destinat nevoiaşilor îndemnaţi „să-şi schimbe viitorul”.

Şi n-a fost singura cheltuială întreprinsă după încheierea investiţiei propriu-zise, căci, toamna trecută, s-a întreprins altă achiziţie pentru Centrul Multifuncţional despre care relatăm. Şi anume înlocuirea arzătorului de gaze la centrala termică, cu putere maximă 349 kw, şi adaptarea la instalaţia de gaz existentă, operaţiuni contractate la preţul de 13.566 lei. 

Până ajunge să funcţioneze, Centrul „consumă” pentru amenajări şi dotări, care n-au fost deloc puţine anul trecut. De fapt, ele au început din toamna lui 2017, imediat după lansarea proiectului, primul proiect cu fonduri europene accesat de Liviu Ţâroiu. În primăvara anului 2018, a fost nevoie de o revizie a instalaţiei de încălzire şi a centralei termice, încredinţate direct firmei Sercop ADN, la preţul de 18.890,19 lei. 

De altfel, firma lui Ion Pătrăşcan a fost cea care a executat lucrările de inginerie şi de construcţii, prinzând contractul de amenajare a Centrului. Sercop ADN a câştigat licitaţia contra sumei de 136.775,72 lei, faţă de 200.000 lei, estimarea proiectantului. La licitaţia organizată de administraţia locală şi-au mai depus ofertele alte patru societăţi: And Secom Intexim (care a pierdut), Stema Grup (care s-a retras), Corem şi New Mar Construct (care s-au înscris, dar fără ofertă depusă).

Imobilul din strada Negru Vodă, nr.282, teren şi construcţii, are o suprafaţă de 4.451 mp. Construcţia este desfăşurată pe 600,10 mp, cu 5 holuri, 5 săli de clasă, 4 cabinete, 2 grupuri sanitare, o încăpere pentru centrala termică şi alte două, fără destinaţie.  

O firmă din Braşov a vândut Primăriei paturile şi echipamentele medicale 

Seria achiziţiilor destinate dotării, conform înţelegerii cu finanţatorul proiectului, a continuat în luna septembrie a anului trecut. Mai precis, pe 25 septembrie 2018, municipalitatea a contractat, la preţul de 4.889,04 lei, ce era necesar pentru dotarea cabinetului medical. Furnizorul a fost o firmă din Braşov, Liamed SRL. Achiziţionarea de echipamente medicale, necesare dotării cabinetului medical, amenajat în cadrul Centrului, serveşte îndeplinirii uneia dintre obligaţiile asumate de autorităţile câmpulungene şi anume: acordarea de servicii medicale membrilor grupului ţintă, format din 565 de persoane. 

Iată în continuare ce a cuprins pachetul de echipamente medicale: pat medical - canapea de examinare - 2 buc., cântar corporal electronic - 1 buc., aparat de măsură tensiune arterială cu stetoscop - 1 buc., negatoscop radiografii - 1 buc., ciocan reflexe - 1 buc., trusă completă mică chirurgie - 1 buc., seringă Guyon pentru spălături auriculare - 2 buc., termometru medical digital - 2 buc. Transportul produselor cumpărate de Primărie, livrate la sediul Centrului, a căzut în sarcina furnizorului, fiind, totodată, obligaţia lui să asigure calitatea echipamentelor medicale.

Vânzătorul braşovean şi-a prezentat şi preţurile practicate pentru produsele livrate Câmpulungului: Negatoscop simplu P-NT-001: 1.190 lei; Cântar cu măsurare grăsime corporală Libra: 238 lei; Ciocan reflexe DEJERINE 31271: 178,50 lei; Termometru multifuncţional 25585: 214,20 lei x 2 bucăţi = 428,40 lei; Aparat de măsura tensiune arterială cu stetoscop: 357 lei; Seringă Guyon pentru spălături auriculare: 119 lei x 2 bucăţi = 238 lei; Trusă mică chirurgie: 285,60 lei; Pat medical - Canapea de examinare P-MM-001: 986,77 lei x 2 bucăţi = 1.973,54 lei. 

De la Libra, cu aproximativ 30.000 lei, s-au cumpărat cele 70 de kit-uri de rechizite şcolare şi tot atâtea de igienă personală  

Tot în luna septembrie a anului trecut, s-au cumpărat, pentru acelaşi Centru amenajat în incinta fostei şcoli generale din Schei, pachetul de rechizite şcolare şi cel de produse de igienă personală. Cumpărăturile s-au făcut în aceeaşi zi, 18 septembrie 2018, de la aceeaşi firmă locală, Libra AG. Cele 70 de kit-uri de rechizite şcolare au costat 24.990 lei. De aceste produse ar trebui să beneficieze 35 de copii de şcoală primară, beneficiari ai grupului ţintă, în cadrul subactivităţii „Furnizarea de servicii de tip „Şcoală după Şcoală” copiilor din ciclul primar”. Fiecare kit a conţinut ghiozdan, penar complet echipat cu instrumente de scris, caiete, riglă, radieră şi alte rechizite necesare activităţilor educaţionale prevăzute în proiect, cuprinse în planul de achiziţii şi bugetul proiectului. Intenţiile managerului de proiect, Violeta Iarca, sunt de a emite două comenzi, câte o comandă în fiecare an din cei doi, comenzi necesare activităţilor educaţionale. 

Preţurile practicate de Libra AG, postate pe site-ul de achiziţii publice, se prezintă astfel: ghiozdan: 138,15 lei x 70 bucăţi = 9.670,50 lei; penar: 64,99 lei x 70 bucăţi = 4.549,30 lei; caiet dictando: 1,99 lei x 700 bucăţi = 1.393 lei; caiet matematică: 1,99 lei x 350 bucăţi = 696,50 lei; caiet foaie velină: 1,99 lei x 140 bucăţi = 278,60 lei; caiet tip I: 1,99 lei x 140 bucăţi = 278,60 lei; caiet tip II: 1,99 lei x 140 bucăţi = 278,60 lei; biblioraft: 9,99 lei x 70 bucăţi = 699,30 lei; dosar plastic: 1,49 lei x 700 bucăţi = 1.043 lei; folii protectoare: 14,99 lei x 70 seturi = 1.049,30 lei; carte de colorat: 24,99 lei x 70 bucăţi = 1.749,30 lei; coperta caiet: 1,19 lei x 700 bucăţi = 833 lei; plastilină: 9,99 lei x 70 bucăţi = 699,30 lei; perforator cu model: 24,99 lei x 70 bucăţi = 1.749,30 lei.

În aceeaşi zi, de la acelaşi furnizor, s-au procurat cele 70 de pachete cu produse pentru igiena personală a copiilor, 35 la număr, elevi de şcoală primară, beneficiari ai grupului ţintă, în fiecare dintre cei doi ani de intervenţie, în scopul asigurării promovării regulilor de igienă. Fiecare kit a trebuit să conţină periuţă şi pastă de dinţi, săpun, prosop, hârtie igienică, cuprinse în planul de achiziţii şi bugetul proiectului. La fel, comenzile emise sunt în număr de două, câte o comandă pe an, cât ţine programul finanţat de UE. Din nou avem nişte preţuri practicate de Libra AG pentru produsele cumpărate de echipa de proiect: periuţă de dinţi: 9,99 lei x 70 bucăţi = 699,30 lei; pastă de dinţi: 8,52 lei x 70 bucăţi = 596,40 lei; săpun: 5,99 lei x 70 bucăţi = 419,30 lei; prosop: 14,99 lei x 70 bucăţi = 1.049,30 lei; hârtie igienică: 19,99 lei x 70 bucăţi = 1.399,30 lei. În total, 4.165 lei.

Unul dintre furnizorii constanţi ai Primăriei, cooptat în „Schimbă-ţi viitorul!”  

Cumpărăturile au început în anul 2017, la scurt timp după ce Liviu Ţâroiu a anunţat, în toamna acelui an, câştigarea acestui proiect european în care valoarea totală a cheltuielilor eligibile se ridică la 18.867.983 lei. Sumă repartizată pe părţile implicate, astfel: beneficiar - Municipiul Câmpulung (8.084.747,34 lei); parteneri - Agrafics Communication SRL (4.223.469,58 lei), Profi Jobs Consulting SRL (3.748.512,03 lei), Serviciul Public de Asistenţă Socială (2.029.658,02 lei) şi Şcoala Gimnazială „C.D. Aricescu” (781.596,56 lei). Încă de atunci, Primăria Câmpulung a început să achiziţioneze diferite obiecte pentru viitorul Centru Multifuncţional Comunitar, cheltuind peste 37.000 de lei pe mai multe electronice, cumpărate de la firma din Târgovişte, Flax Computers SRL:

*trei multifuncţionale Epson InkJet Color L605 Wireless, în valoare de 3.566,43 lei;

*două Flipchart (suprafaţă albă magnetică, cu dimensiunea de 70x100 centimetri), care au costat 1.187,62 lei;

*două table şcolare, albe, lăcuite, cu ramă de aluminiu, cu dimensiunea de 120x300 centimetri, cu o valoare de 1.677,90 lei;

*patru licenţe Microsoft Office Home and Business 2016 English, IPC, Medialess P2, pentru laptopuri, care s-au ridicat la 2.380 lei;

*două televizoare LED Samsung Smart UE40MU6102K, seria MU6102, de 40 inch, ultra HD 4K, negre, care au însumat 3.567,62 lei;

*patru monitoare LED, marca Philips 273V7QCB/00, de 27 inch (1920x1080 cm), 8ms GTG, negre, care au costat 4.745,72 lei;

*cinci laptopuri Lenovo V310 IKB, Intel Core i5-7200U, de 15,6 inch, RAM 4 Gb, HDD 1 Tb, Intel HD Graphics 620, Microsoft Windows 10, negre, care valorează 14.809,55 lei;

*două videoproiectoare Epson EB-W41, albe, cu o valoare de 4.755,24 lei;

*un telefon mobil Lumina, Dual Sim, 8 Gb, 4G, negru, care a costat 593,81 lei.

Vânzătorul din Târgovişte este un statornic colaborator al Primăriei Câmpulung, furnizând, anul trecut, tot ce a avut nevoie în materie de consumabile şi dotări în genul celor enumerate. 

Parga Sat a câştigat contractul pentru analizele medicale 

Adăugăm listei de colaboratori uniţi de dorinţa de schimbare a viitorului celor 565 de câmpulungeni, care nu se consideră atât de norocoşi precum au impresia gestionarii programului, clinica Parga Sat. Unitatea medicală a fost contractată, în primăvara anului trecut, pentru serviciile de efectuare a analizelor medicale, obligatorii printr-una dintre subactivităţile proiectului. Preţul contractului s-a cifrat la 173.264,59 lei, reprezentând cea mai avantajoasă ofertă din cele trei primite de municipalitatea organizatoare a licitaţiei, care se pregătise cu o valoare estimată de 336.175 lei. 

The most visited gambling websites in The UK