Te informam ca site-ul nostru foloseste cookie-uri, iar prin navigarea pe site iti exprimi acordul asupra folosirii acestora. 

Menu
TRAFIC

După ce s-a defectat o barieră, Cantonierul oprea maşinile cu lanterna şi o bară rudimentară

  • Written by Evenimentul Muscelean
  • Hits: 2363

b_400_250_16777215_10_images_images2_ziar_2019_Martie_2369_Clipboard11.jpgScene de toată jena, cu un cantonier în prim-plan, la Mihăeşti! Pentru că, de patru zile, se stricase una dintre barierele de la trecerea la nivel cu calea ferată, angajatul CFR-ului a improvizat cum a ştiut el mai bine, ca să împiedice o nenorocire pe calea ferată: un sistem de avertizare rudimentar, format dintr-o barieră veche, cu felinar, o vestă reflectorizantă şi două semne „Stop”, ruginite, care era cărat pe braţe ori de câte ori trecea prin zonă vreun tren. Cei din conducerea companiei spun că nu este o improvizaţie, în timp ce ministrul Transporturilor a ameninţat, pe canalele naţionale de televiziune, după ce a văzut imaginile, cu noi demiteri.

Scenele demne de „Cascadorii râsului” au fost surprinse, marţi, pe traseul liniei de cale ferată Bucureşti - Câmpulung Muscel, la trecerea la nivel cu calea ferată de la Mihăeşti, înspre Furnicoşi. Situaţia durează de sâmbătă, după ce un cablu de oţel, care susţinea bariera, a sărit din loc. Angajatul a reuşit să o blocheze cu un lemn de salcâm. Apoi, a apelat la varianta de rezervă. Cantonierul manevra cu propria-i mână pseudobariera şi le semnaliza apoi cu lanterna şoferilor, sugerându-le că e cazul să oprească. Mai mulţi conducători auto au surprins scenele cu telefoanele mobile şi au postat filmuleţe pe Facebook. „O barieră primitivă! Am mai trecut într-o zi pe aici şi aceeaşi poveste era. Atunci s-a chinuit rău până le-a ridicat.”; „Numai în România se poate întâmpla aşa ceva! Cei de la CFR nu au fost în stare decât să fure, ca mulţi alţii, iar infrastructura e la pământ!”, comentau participanţii la trafic.

Angajatul CFR a oferit şi o explicaţie, pe măsura situaţiei: „Aia se numeşte barieră mobilă. E stricată de sâmbătă!”, a declarat angajatul CFR pentru televiziunile naţionale. Ca bara de fier să fie vizibilă pe timpul nopţii, pe ea au fost montate două semne ruginite, un felinar şi o vestă reflectorizantă. Din păcate, e plină ţara de astfel de improvizaţii, însă, pentru conducerea CFR, totul face parte din normalitate. 

„Angajatul a considerat că trebuie pusă şi vesta ca un motiv în plus de a avertiza conducătorul auto. Nu sunt improvizaţii!”, a spus Oana Brânzan, purtător de cuvânt CFR Infrastructură. Ministrul Transporturilor are o altă părere: „O să am o discuţie cu directorul general de la Infrastructură referitor la această situaţie. Vă mulţumesc că mi-aţi semnalat-o, cu siguranţă, se vor lua măsuri în zonă. Nu este posibil aşa ceva.”, a declarat Răzvan Cuc pentru „Observator”. Acesta a mai precizat că, în bugetul din acest an, sunt prevăzuţi bani pentru modernizarea trecerilor la nivel cu calea ferată, iar directorii CFR, care nu-i vor folosi, vor fi daţi afară. Alex BARBU

The most visited gambling websites in The UK