Menu
TRAFIC

I-a ars frigiderul de la cablul electric

  • Written by Evenimentul Muscelean
  • Hits: 280

Un echipaj cu o autospecială cu apă şi spumă şi un echipaj cu ambulanţă SMURD de la Detaşamentul de Pompieri Câmpulung au intervenit în municipiu, luni, pe strada General Simionescu, pentru stingerea unui incendiu izbucnit într-un apartament situat la etajul 1. În timpul incendiului au ars aproximativ 3 metri de cablu electric şi un frigider. Pompierii au concluzionat că focul a pornit în urma supraîncălzirii cablurilor electrice la aparatele electrocasnice lăsate sub tensiune.

 

The most visited gambling websites in The UK