Menu
TRAFIC

La Vlădeşti, foc la stâlpul de electricitate

  • Written by Evenimentul Muscelean
  • Hits: 352

Din cauza unui scurtcircuit la un cablu electric defect sau neizolat corespunzător, duminică noaptea, puţin după miezul nopţii, un incendiu a izbucnit la un stâlp de electricitate, din localitatea Vlădeşti. La faţa locului a fost trimis un echipaj cu o autospecială cu apă şi spumă de la Detaşamentul de Pompieri din Mioveni. A ars aproximativ un metru linear de izolaţie cablu electric.

 

The most visited gambling websites in The UK