Menu
TRAFIC

Le-a luat foc coşul de fum

  • Written by Evenimentul Muscelean
  • Hits: 1623

Militarii unui echipaj cu o autospecială cu apă şi spumă de la Detaşamentul de Pompieri Câmpulung au fost solicitaţi să intervină în comuna Berevoeşti, pentru stingerea unui incendiu izbucnit la coşul de fum al unei locuinţe. Au ars funinginea de pe coş şi o parte dintr-o grindă din lemn. Cauza incendiului a fost faptul că nu a fost curăţat la timp de funingine coşul de fum.

The most visited gambling websites in The UK