Menu
TRAFIC

Incendiu de la coşul centralei

  • Written by Evenimentul Muscelean
  • Hits: 183

Pompierii şi un echipaj cu ambulanţa SMURD de la Detaşamentul de Pompieri Câmpulung  au intervenit în municipiu, pe strada Constantin Noica, pentru stingerea unui incendiu izbucnit la coşul de fum al centralei termice a unei locuinţe. În timpul incendiului a ars funinginea de pe coş, pompierii concluzionând că focul a pornit din cauza faptului că nu a fost curăţat hornul de fum.

 

The most visited gambling websites in The UK