Te informam ca site-ul nostru foloseste cookie-uri, iar prin navigarea pe site iti exprimi acordul asupra folosirii acestora. 

Logo

La Câmpulung, contracte pentru întreţinerea sirenelor şi reparaţia unei locuinţe sociale

b_400_250_16777215_10_images_images2_ziar_2020_mai_2481_4.jpgÎn această săptămână, autorităţile câmpulungene au comandat, prin SICAP, două feluri de servicii. Primul contract, finalizat în prima zi a săptămânii, a urmărit asigurarea de către Primăria Municipală a mentenanţei la centrala de alarmare Sonia, zece sirene electrice şi o sirenă electronică UTS600. Acest tip de servicii, pe bază de abonament lunar, sunt furnizate celei mai importante instituţii a municipiului de către o firmă din Bucureşti, Axatel Service SRL. Costul prestaţiilor contractate pe 4 mai se cifrează la 8.568 lei. Suma acoperă contravaloarea „serviciilor de mentenanţă tehnică, efectuate pe bază de abonament lunar, pentru menţinerea în stare de funcţionare operativă a unui sistem de înştiinţare şi avertizare-alarmare, format din centrală de înştiinţare şi avertizare-alarmare Sonia şi maximum 20 de sirene de alarmare centralizate (sirene electronice UTS600/1200 şi/sau sirene electrice dotate cu cofrete cu interfeţe de centralizare UTS-M03S), din dotarea municipiilor sau oraşelor.” 

Potrivit descrierii activităţii desfăşurate pentru municipalitate de firma bucureşteană, „prestatorul va executa în contul abonamentului următoarele categorii de servicii: 1.Monitorizarea alertelor de nefuncţionare - zilnice; 2.Test programat - o dată pe săptămână; 3.Diagnoză a echipamentelor - o dată pe lună; 4.Două intervenţii la amplasamentele echipamentelor, de regulă, semestriale, cu următoarele operaţiuni: =Verificări funcţionale ale echipamentelor; =Verificarea circuitului de împământare; =Verificarea stării acumulatorilor; =Verificarea conexiunilor subansamblelor echipamentelor; =Măsurare SWR (dacă este cazul); =Verificarea capului de sirenă electronică (vizual). 

Contravaloarea reparaţiilor şi a materialelor folosite se facturează suplimentar, pe bază de deviz aprobat de beneficiar sau situaţie de plată, după caz. Preţul abonamentului cuprinde manoperele serviciilor şi cheltuielile de deplasare cu ocazia intervențiilor semestriale. Prestatorul va emite factura lunar, iar aceasta va fi însoţită de anexa cu serviciile prestate.

Pentru intervenţie la cerere, alta decât intervenţiile semestriale prevăzute în contract, beneficiarul va achita suplimentar un tarif de 500 lei, fără TVA, care include manopera verificărilor şi cheltuielile de deplasare. Contravaloarea reparaţiilor şi a materialelor folosite se facturează separat, pe bază de deviz aprobat de beneficiar. Opţional, pentru lucrările de întreţinere (reparaţii capitale) a sirenelor cu motor electric, efectuate o dată la doi ani, beneficiarul va achiziţiona separat, din SEAP, serviciul cu denumirea „Întreţinere sirenă electrică în cadrul contractelor de mentenanţă”, la un tarif de 548 lei, fără TVA/sirenă, în care sunt cuprinse manopera şi kitul standard de materiale de întreţinere. Reparaţiile şi materialele suplimentare kitului standard folosite la lucrările de întreţinere se achită suplimentar.”, sunt condiţiile impuse de firma aleasă de Primăria Câmpulung. 

Elvamar Struktur n-a obţinut contractul pentru reabilitarea blocului 17, dar se mulţumeşte şi cu reparaţia unei locuinţe în „17”     

Al doilea contract al începutului de săptămână aduce încă un angajament de lucru unui întreprinzător tânăr, care începe să câştige în faţa unor veterani în ale construcţiilor. Şi în ale contractelor cu statul, un partener care, financiar vorbind, nu dezamăgeşte niciodată. Pe 5 mai, a doua zi după ce a fost anunţat, pentru public, câştigător al lucrării de reabilitare a blocurilor sociale 9 şi 10, deţinătorul societăţii Elvamar Struktur a obţinut încă un contract în aceeaşi zonă imobiliară. Executantul, asemenea concurenţei întâmpinate la licitaţie, a eşuat în încercarea de a obţine şi investiţia privind blocul 17, cu cele trei scări care au nevoie de îmbunătăţirea exteriorului, a instalaţiilor electrice şi a acoperişului. În schimb, Primăria i-a încredinţat direct sarcina de a derula reparaţii interioare într-unul dintre apartamentele sale din acest imobil jalnic şi pe afară, şi pe dinăuntru. Echipa de muncitori se va instala în garsoniera cu numărul 11, de pe scara B, pentru a o face corespunzătoare repartiţiei către un beneficiar care, mai mult ca sigur, a şi fost ales de pe lista de aşteptare. Preţul intervenţiilor de aducere a garsonierei la o stare decentă de locuit se cifrează la 10.710 lei. M.B.

 

Evenimentul Muscelean