Te informam ca site-ul nostru foloseste cookie-uri, iar prin navigarea pe site iti exprimi acordul asupra folosirii acestora. 

Menu
TRAFIC

Conteh Barengott, firma care ţine pe loc reabilitarea Bulevardului „Pardon”, se bate pentru contracte de drumuri, la Mihăeşti şi Poienarii de Muscel

  • Written by Evenimentul Muscelean
  • Hits: 875

b_400_250_16777215_10_images_images2_ziar_2019_Decembrie_2446_3.jpgConcurenţă spectaculoasă pentru câştigarea unui contract de peste 7 milioane de lei, la Mihăeşti! În timp ce primarii de la Câmpulung şi Stoeneşti au, curios lucru, acelaşi refren, pe care îl invocă drept pretext, pentru a ferici cu contracte firmele familiei Răuţoiu, şi anume că „nu vine nimeni la licitaţiile noastre”, omologul Gheorghe Matei are o ofertă de constructori pe alese. Nu mai puţin de opt asocieri, totalizând 19 societăţi de construcţie şi proiectare, majoritatea cu reputaţie în domeniul asfaltărilor, dar şi al contractelor cu statul, se luptă să prindă o lucrare de drumuri, la atribuirea căreia autoritatea contractantă urmăreşte preţul cel mai scăzut. Între cei 19 ne atrage atenţia firma din Târgovişte, Conteh Barengott, patronată de aceeaşi familie Răuţoiu, în care Liviu Ţâroiu a avut atâta încredere încât să-i pună în braţe Bulevardul „Pardon”, fără s-o recomande vreo brumă de experienţă în amenajări urbanistice, nemaivorbind de amenajări de situri istorice. Lucrarea adjudecată încă din luna februarie n-a început nici până în prezent şi, cu toate acestea, Conteh Barengott trage tare ca să prindă două lucrări bănoase: una de peste 7 milioane lei, la Mihăeşti, cealaltă, de peste 2,5 milioane lei, la Poienarii de Muscel.         

19 constructori şi proiectanţi s-au înscris la licitaţia de la Mihăeşti, pentru o lucrare de 7,2 milioane lei    

De curând, ne-am informat cititorii despre una dintre cele mai atractive oferte de muncă lansată de stat privaţilor din domeniul construcţiilor de drumuri, care, culmea, nu vor să muncească la Câmpulung! Asta dacă e să-i dăm crezare lui Liviu Ţâroiu, care pretextează că lipsa concurenţilor la licitaţiile sale l-au forţat să dea cele mai importante lucrări pe mâna aceloraşi firme, Group Concif şi Ratelen Construct, care, mai nou, au şi un moţ al ghinioanelor, Conteh Barengott. O firmă care, fără activitate şi fără angajaţi, la data obţinerii investiţiei de reabilitare a Bulevardului „Pardon”, a înregistrat un succes rar, ca să nu spunem bizar. 

Revenind la Mihăeşti, Gheorghe Matei are pe agenda de lucru a anului viitor o reabilitare de drumuri estimată la 7.232.847,37 lei. Ca să aibă totul pregătit când iarna va face loc primăverii - dacă restul iernii ar fi ca acum, asfaltarea se poate executa fără probleme -, primarul îşi caută, în această perioadă, constructorul care să-i ofere, după cum am punctat la început, preţul cel mai convenabil. 

Investiţia de modernizare a reţelei de drumuri comunale cuprinde: =DC 46 - Uliţa Oprea km 0+000 - km 0+450; =Uliţa Albut km 0+000 - km 0+678; Uliţa Stoica km 0+000 - km 0+819; =DC 46 - Uliţa Lacuri km 0+000 - km 0+786; =Drum Valea Bradului km 0+000 - km 0+254; km 0+468,5 - km 1+523,5; =DC 44 km 5+375 - km 6+500; Uliţa Maria km 0+038 - km 0+160; DC 11 Valea Bradului - 1,8 km. 

„Investiţia este necesară din cauză că transporturile, în prezent, se realizează cu costuri ridicate, pe drumuri care au capacitate de circulaţie redusă, drumuri care nu mai corespund cerinţelor de trafic rutier actual şi de perspectivă, cu implicaţii direct negative asupra siguranţei în circulaţie. Activităţile comerciale din zonă sunt obstrucţionate de starea actuală a drumurilor şi, din cauza acestor disfuncţionalităţi, este necesară îmbunătăţirea sistemului rutier, aplicându-se soluţii tehnice cu costuri rezonabile. Amplasamentul lucrărilor propuse este situat în intravilanul comunei Mihăeşti.”, este motivaţia administraţiei publice. 

În cazul modernizării infrastructurii rutiere comunale descrise mai înainte, proiectarea este inclusă „la pachet” cu execuţia asfaltărilor pe căile de acces enumerate. Estimarea dată de autorul documentaţiei pe baza căreia se organizează licitaţia se cifrează la 7.232.847,37 lei, sumă care acoperă următoarele linii bugetare: proiectul pentru obţinerea autorizaţiei de construire, proiectul tehnic şi detalii de execuţie - 247.520 lei; asistenţa tehnică din partea proiectantului - 33.915 lei; cheltuieli pentru investiţia de bază - 6.781.865,93 lei; organizarea de şantier - lucrări de construcţii - 169.546,44 lei.

În cadrul procedurii de selecţie a executantului, demarată pe 20 noiembrie 2019, organizatorii au bifat etapa depunerii ofertelor, care a avut termenul final pe 16 decembrie 2019. În aceeaşi zi s-au şi deschis. Autorităţile au avut ce deschide, spre deosebire de colegii de la Câmpulung, chipurile, „ocoliţi” de particularii care trăiesc din contractele cu Primăriile.  

Opt asocieri de executanţi şi proiectanţi a atras invitaţia lui Gheorghe Matei şi a colegilor implicaţi în procedura de achiziţie, care au de muncă pentru a le analiza ofertele din punct de vedere tehnic şi financiar. Iată cum arată confruntarea pentru repararea uliţelor din Mihăeşti prezentate:

1.Asocierea formată din Construcţii Drumuri şi Lucrări de Artă SRL (reprezentant Mihai Răzvan Pîrvu), din Geamăna, în calitate de lider, şi Forum Proiect Invest SRL (reprezentant Cosmina Petrescu), din Piteşti, subcontractant 4,63%; 

2.Ofertantul unic Conteh Barengott SRL (reprezentant Mihnea Valentin Ungureanu), din Târgovişte, participant la licitaţie alături de terţii Tehno-Edil AMF SRL-D (reprezentant Valerica Mirela Crudu), din Bucureşti, şi Chirulli Andrea SRL (reprezentant Andrea Chirulli), o firmă italiană cu sucursală la Ulmi;

3.Asocierea formată din Valah Construct Grup SRL (reprezentant George Mihail Poşircă), din Piteşti, în calitate de lider, Drum Construct Logistik SRL (reprezentant Marius Florin Păcioianu), din Miceşti, Best Proiect Prest SRL (reprezentant Mihai Dan Mircea Maiorean), din Bucureşti, şi Proiect Infra 2005 SRL (reprezentant Ecaterina Pletoiu), din Piteşti, în calitate de ofertanţi; 

4.Asocierea formată din G&M Road Building Engineering SRL (reprezentant Magdalena Emilia Alexandru), din Piteşti, în calitate de lider, şi Building Design 2000 Top SRL (reprezentant Magdalena Emilia Alexandru), din Bucureşti, ofertant; 

5.Asocierea formată din Comesad Drumuri SA (reprezentant Marian Meculescu), din Bascov, lider, şi Centrul de Proiectare şi Consultanţă Rutieră (reprezentant Savinel Ilie), din Piteşti; 

6.Asocierea formată din General Trust Argeş SRL (reprezentant Aurel Stanciu), din Piteşti, în calitate de lider, şi H.V.I.D. Consulting Group SRL (reprezentant Vlad Daniel Urdăreanu), din Piteşti, ofertant; 

7.Asocierea formată din Selca SA (reprezentant Andrei Cristian Hideg), din Piteşti, în calitate de lider, şi DRX CAD Proiect SRL (reprezentant Ovidiu Andrei Buşcă), din Cuca, ofertant; 

8.Asocierea formată din Florimar Construct Total SRL (reprezentant Florea Ene), din Piteşti, în calitate de lider, şi Like Project SRL (reprezentant Adrian Haiducu), din Bucureşti, ofertant.

Magda BĂNCESCU

The most visited gambling websites in The UK