Te informam ca site-ul nostru foloseste cookie-uri, iar prin navigarea pe site iti exprimi acordul asupra folosirii acestora. 

Menu
TRAFIC

Primarul Ion Pădureanu are ocupate toate cele 23 de posturi din subordine.

  • Written by Evenimentul Muscelean
  • Hits: 284

b_400_250_16777215_10_images_images2_ziar_2019_Noiembrie_2433_1.jpgAngajaţii şi asistenţii personali consumă cu salariile 2,27 milioane lei  

De la 1 octombrie 2019, au intervenit modificări şi în structura funcţiilor publice ale Primăriei Godeni. Mai precis, a celor din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei, determinate de noutăţile aduse prin Codul Administrativ. La fel ca la vecinii de la Schitu Goleşti, nici autorităţile de la Godeni nu au inserat posturi în plus în grila de salariaţi, conştiente de povara salarială, care apasă asupra bugetelor locale. În 2019, administraţia publică de la Godeni şi-a prevăzut un fond de salarii de 2.277.480 lei, aferent celor 46 de salariaţi, total care însumează şi persoanele remunerate în temeiul Asistenţei Sociale în caz de invaliditate. Fără cei 23 de asistenţi personali ai persoanelor cu handicap, la Primărie lucrează propriu-zis 23 de angajaţi, pentru ale căror chenzine s-a pus de-o parte în bugetul acestui an un fond de salarii de 1.505.130 lei.         

Un serviciu şi o funcţie, cu titulaturi modificare, două funcţii transformate şi două promovări    

Şi în acest caz, schimbările privind colectivul din subordinea lui Ion Pădureanu ţin de adaptarea unor titulaturi de funcţii şi servicii prevederilor noii legi aplicabile în domeniul administraţiei publice locale. Cu această ocazie, au fost operate pe proaspetele organigramă şi stat de funcţii şi promovările înregistrate din 2018 până în 2019 în cadrul Primăriei Godeni. O primă modificare priveşte actualizarea denumirii funcţiei publice generale de secretar al comunei Godeni, care devine funcţie publică specifică de secretar general. Următoarea situaţie care a generat necesitatea votului din 30 septembrie 2019: schimbarea denumirii funcţiei publice de execuţie de inspector (cu atribuţii în domeniul achiziţiilor publice), din cadrul Compartimentului Contabilitate, Impozite şi Taxe, Achiziţii Publice, în consilier achiziţii publice. Apoi, postul de natură contractuală de inspector de specialitate, gradul I, din cadrul Compartimentului Contabilitate, Impozite şi Taxe, Achiziţii Publice, se transformă în funcţie publică de execuţie de inspector, clasa I, grad profesional principal (cu atribuţii în domeniul contabilitate), post ocupat de Cristina Elena Proca. 

Avansarea unor salariaţi a determinat şi ea nişte modificări ale listei de personal, aplicate şi aprobate la şedinţa Consiliului Local de la finele lunii septembrie. Au fost vizate de transformare, ca urmare a susţinerii examenului de promovare în gradul profesional imediat următor de către titularii posturilor: Simona Pătru, inspector, clasa I, grad profesional asistent, din cadrul Compartimentului Contabilitate, Impozite şi Taxe, Achiziţii Publice, avansează la gradul principal; Laura Maria Godea, consilier, clasa I, grad profesional asistent, din  cadrul Compartimentului Stare Civilă, urcă la gradul principal. 

Şi o ultimă modificare supusă votului Consiliului Local, în urmă cu o lună: redenumirea Compartimentului Agricol în Compartiment Agricol şi Fond Funciar.                                                                                     

Demnitari

Ion Pădureanu, primar;

Dorel Rumînescu, viceprimar; 

Secretar general al comunei

Elena Iorga, secretar general, clasa I, grad profesional II, studii superioare (funcţionar public);

Compartiment Contabilitate, Impozite şi Taxe, Achiziţii Publice

Simona Pătru, inspector, clasa I, grad principal, studii superioare (funcţionar public);

Cristina Elena Proca, inspector, clasa I, grad principal, studii superioare (funcţionar public);  

Gabriela Enache, inspector, clasa I, grad asistent, studii superioare (funcţionar public);

Mădălina Gabriela Preda, inspector, clasa I, grad asistent, studii superioare (funcţionar public);

Carmen Luminiţa Vintilă, inspector de specialitate, treapta profesională II, studii superioare (personal contractual);    

Compartiment Agricol şi Fond Funciar

Iuliana Venera Niculescu, consilier, clasa I, grad principal, studii superioare (funcţionar public);

Violeta Niculina Drăghici, inspector, clasa I, grad superior, studii superioare (funcţionar public);

 

Compartiment Stare Civilă

Laura Maria Godea, consilier, clasa I, grad principal, studii superioare (funcţionar public);

Compartiment Asistenţă Socială

Cristina Roberta Iosif, inspector, clasa I, grad superior, studii superioare (funcţionar public);

Compartiment Dezvoltare Locală şi Proiecte

Cristina Maria Cincă, consilier, treapta profesională debutant, studii superioare (personal contractual);      

Serviciul Voluntar pentru Situaţii de Urgenţă

Gabriela Tudoriţa Iliescu, şef SVSU, studii medii (personal contractual);

Compartiment Administrativ şi Servicii

Adrian Vlaicu, şofer microbuz şcolar, grad I, şcoală profesională (personal contractual);

Mihai Marian Rolea, şofer microbuz şcolar, grad I, studii medii (personal contractual); 

Costel Viorel Dumitru, muncitor (buldoexcavatorist), grad I, studii medii (personal contractual); 

Gheorghe Lăcău, muncitor (tractorist), grad I, studii medii (personal contractual); 

Valeriu Aldea, muncitor (mecanic pompe ape), grad III, studii medii (personal contractual); 

Sabin Ţăpuş, muncitor (fochist), grad IV, studii medii (personal contractual);

Niculina Dumitrache, guard, 10 clase (personal contractual); 

Compartiment Cultură

Simona Stancu, referent Cămin Cultural, grad I, studii medii (personal contractual); 

Mariana Carmen Pătrana, bibliotecar Biblioteca Comunală, grad II, studii medii (personal contractual).

După cum se poate observa din enumerarea angajaţilor Primăriei Godeni, în instituţie nu este nicio funcţie vacantă, fiind ocupate toate posturile, până la ultimul. Din cei 23 de salariaţi din administraţia publică locală, două funcţii, cele ocupate de primar şi viceprimar, sunt de demnitate publică, nouă angajaţi sunt funcţionari publici, dintre care secretarul general este considerat cu rol de conducere, iar diferenţa de doisprezece sunt angajaţi cu statut de personal contractual. “E.M.”

The most visited gambling websites in The UK