Te informam ca site-ul nostru foloseste cookie-uri, iar prin navigarea pe site iti exprimi acordul asupra folosirii acestora. 

Logo

Arhitect şef şi şef la Serviciul Juridic 2 funcţii de conducere, scoase la concurs de Primăria Câmpulung

Prin intermediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici, Primăria Câmpulung organizează concursuri pentru două funcţii publice de conducere. Unul pentru postul vacant de arhitect şef, iar celălalt pentru ocuparea locului de şef Serviciu Juridic, Administraţie Publică, din cadrul aparatului de specialitate al primarului.

Ambele examene sunt programate pentru luna octombrie şi se vor ţine la Primăria Câmpulung, nu la sediul ANFP, de la Bucureşti!

Primul, pentru arhitect şef, în cadrul Direcţiei Tehnice şi Urbanism, Compartimentul Urbanism şi Amenajarea Teritoriului, este programat pentru 8 octombrie, când are loc proba scrisă, care începe la ora 11.00. Data interviului va fi anunţată ulterior, dar nu mai departe de 5 zile lucrătoare de la testarea grilă. Din 6 septembrie, când a fost publicat anunţul şi până pe 25 septembrie, doritorii îşi pot depune dosarele de înscriere. Ca şi condiţii specifice, candidaţii trebuie să aibă studii universitare de licenţă, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul Arhitectură sau Urbanism, cu diplomă de studii universitare de master sau postuniversitare în Urbanism sau Amenajarea Teritoriului; atestat de şa registrul Urbaniştilor din România; studii universitare de master în domeniul Administraţiei Publice, Management ori în specialitatea studiilor; o vechime în specialitatea studiilor de minim 7 ani.

Ca sferă relaţională internă, arhitectul şef este subordonat faţă de primar, şi superior personalului din cadrul direcţiei. Are relaţii funcţionale cu toate serviciile şi compartimentele autorităţii publice locale, dar controlează activitatea personalului din subordine, plus respectarea prevederilor din Planul Urbanistic General şi a Regulamentului Local de Urbanism. În afara instituţiei, colaborează cu compartimente similare din celelalte structurii ale administraţiei centrale sau locale din ţară. Aceste relaţii de cooperarea exterioare se stabilesc numai în limitele atribuţiilor sau a competenţelor acordate prin dispoziţia primarului sau prin hotărârea Consiliului Local Câmpulung. Mai întreţine corespondenţă cu Direcţia Monumentelor Istorice, Direcţia Judeţean de Statistică, Consiliul Judeţean Argeş şi alte instituţii, pentru rezolvarea problemelor specifice domeniului de activitate.

Pentru şeful Serviciului Juridic, Administraţie Publică, organizatorii concursurilor au stabilit aceeaşi perioadă pentru înscrierea candidaţilor, 6-25 septembrie. Pentru acest post, testul grilă se va ţine pe 10 octombrie, ora 1.00, şi interviul în următoarele cinci zile lucrătoare. Dosarul de înscriere trebuie să conţină documente din care să rezulte că participanţii au studii universitare de licenţă, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul Ştiinţelor Juridice, specializarea Drept; diplomă de studii universitare de master în domeniul Administraţiei Publice, Management ori în specialitatea studiilor; vechime în specialitatea studiilor de minim cinci ani.

Titularul postului va fi subordonat primarului, viceprimarului şi secretarului, şi va avea în subordine Serviciul Juridic, Administraţie Publică.

Evenimentul Muscelean