Te informam ca site-ul nostru foloseste cookie-uri, iar prin navigarea pe site iti exprimi acordul asupra folosirii acestora. 

Menu
TRAFIC

La Godeni, şi piatra pare  un lux pentru drumurile stricate, darămite asfaltul!

  • Written by Evenimentul Muscelean
  • Hits: 177

 

Condiţia drumurilor de la Godeni, care au nevoie de împietruiri constante, a ocupat, şi la sfârşitul lunii iunie, timpul alocat intervenţiilor aleşilor locali. De fapt, la întrunirea ordinară a lunii trecute, unul a fost vorbitorul cel mai înflăcărat pe subiectul căilor de legătură din localitate: liberalul Ion Aldea, care creează atmosfera de campanie electorală, pe ultima sută de metri a localelor din 2020. Iar tema este inspirat aleasă, căci arterele, fie ele străzi cu pretenţii, de oraş, fie drumuri de ţară, nemodernizate, stârnesc cele mai puternice patimi alegătorilor influenţaţi de starea lor atunci când merg la vot. Godeni nu se numără printre localităţile muscelene fruntaşe la reabilitări ale infrastructurii rutiere, aşa cum sunt Lereşti şi Valea Mare Pravăţ, care stau bine şi foarte bine la acest capitol. Prin urmare, inspiraţia consilierilor din opoziţie este stimulată de acest inconvenient colectiv, care, până acum, nu i-a împiedicat pe săteni să-l aleagă pe Ion Pădureanu primar în ultimele două decenii. Dacă mai ţine o dată… vom vedea, deşi necazului legat de drumurile aflate în proiect i s-au adăugat apa şi canalizarea. 

Consilierul PNL a fructificat încă o dată acest subiect cu potenţial electoral, venind la şedinţa din iunie pregătit cu următoarele sesizări culese din teritoriu. „Avem buldoexcavator şi tractor, avem bani prevăzuţi în buget pentru drumuri. Ce ne împiedică să facem drumurile la Ghimeleică, la pensiune, în Lazi? Cu două maşini de piatră se pot rezolva. La Cruciuliţă, în caz de incendiu, nu poate intra maşina, pentru că este foarte strâmt. În Cânepă, cu trei-patru tractoare cu piatră ori balast, se poate face drumul pe care acum cetăţenii nu pot ajunge la terenuri.”, sunt doleanţele lui Ion Aldea, căruia i s-a alăturat colegul Laurenţiu Soare. Acesta a anunţat Executivul că la trecerea cu calea ferată, la hotarul cu Schitu Goleşti, este o groapă lângă asfalt de aproximativ un metru. Ce răspuns a avut primarul Ion Pădureanu la problemele invocate de opozanţi? „Că nu a fost prima dată când s-a solicitat piatră şi nu am trimis.”, este menţiunea consemnată în procesul-verbal al dezbaterii din 24 iunie 2019, care sigur nu va fi bine primită de locuitorii uliţelor deteriorate de ploile verii. 

Alt angajament rămas „în aer” priveşte împrejmuirea puţurilor cu plasa bordurată de la rampele de gunoi, situaţie pentru întârzierea căreia chiar cel care a ridicat-o are o explicaţie. „Nu s-a trecut la colectare individuală, deci nu s-au desfiinţat rampele de gunoi. Când se vor desfiinţa, vom lua plasa bordurată şi vom face împrejmuirea fântânilor.”, îşi dă singur răspunsul consilierul Aldea, a cărui explicaţie este confirmată şi completată de viceprimarul Dorel Rumînescu, potrivit căruia rampele se vor desfiinţa după ce vor fi predate containerele de gunoi. Finalul dialogului între Executiv şi Legislativ, mai uşurel, de data aceasta, ca de vară, s-a menţinut în aceeaşi notă rutieră, prin alocuţiunea reprezentantului satului Malu - a unuia dintre aceştia, căci Malu nu de reprezentanţi duce lipsă, ci de investiţii -, care a cerut două maşini cu piatră pentru drumurile de aici. „E.M.” 

 

The most visited gambling websites in The UK