Te informam ca site-ul nostru foloseste cookie-uri, iar prin navigarea pe site iti exprimi acordul asupra folosirii acestora. 

Menu
TRAFIC

Câteva dintre „notele de plată” pentru Zilele Municipiului Concertele de muzică uşoară, 90.440 lei, cele de muzică populară, 42.000 lei

  • Written by Evenimentul Muscelean
  • Hits: 397

b_400_250_16777215_10_images_images2_ziar_2019_Iulie_2401_Clipboard16.jpgComicăria de selecţie de oferte, pe care Primăria o organizează, cu o săptămână înaintea Zilelor Municipiului, ca să-şi găsească un partener pentru organizarea evenimentului, şi-a produs efectul. Firma din Târgovişte, Palmyra Events, preferata lui Liviu Ţâroiu pentru colaborarea ajunsă la al patrulea act, a fost singura înscrisă. Era culmea să se ivească o contracandidată, căreia i-ar fi fost imposibil să contacteze şi să contracteze artiştii impuşi în numai o săptămână. Aranjamentele fiind făcute cu mult înaintea procedurii cu iz de mascaradă, de parcă printre câmpulungeni s-ar găsi unul atât de naiv încât să creadă că lucrurile se întâmplă conform unei cronologii cinstite. Nu. Totul este aranjat dinainte, ca să câştige organizatorul aflaţi în cărţi, care de ce să fie schimbat dacă ai noştri au făcut treabă bună cu el?! Cu ea, de fapt, căci „la butoane” se află o doamnă, Marinela Olei, amfitrioană, pentru a patra oară, alături de asociatul Liviu Ţâroiu, a Zilelor Municipiului, ediţia cu numărul 21. Să le fie de bine! Şi câmpulungenilor, la fel, după ce vor gusta sărbătoarea, prin formele ei de manifestare: concerte, preparate culinare, băuturi, shopping la talciocul contestat, dar căutat. Nu că ar avea vreo importanţă pentru câmpulungenii şi muscelenii care aşteaptă cu sufletul la gură să se distreze, de joi, până duminică, pe Stadionul Municipal, de data aceasta, dar nu ne putem reţine următoarea precizare, destinată celor care analizează activitatea actualei administraţii locale. Asociatul Primăriei a fost recrutat printr-o procedură de faţadă, printr-un anunţ postat pe site-ul instituţiei, cu câteva zile înainte de derularea aşa-zisei selecţii. În timp ce serviciile firmei care se ocupă de organizarea spectacolului de folclor, de duminică, au fost achiziţionate prin intermediul site-ului de licitaţii publice. Nu că SICAP ar fi „uşă de biserică”, dar măcar se creează o anemică aparenţă de lucru la vedere. 

Am scăpat de emoţii: Palmyra „a câştigat” a patra oară! 

La mijlocul săptămânii trecute, autorităţile locale ne-au scurtat tensiunea în care eram ţinuţi, după ce au făcut anunţul că-şi caută partener pentru desfăşurarea Zilelor Municipiului. Unicul participant la procedura jenantă prin momentul consumării ei, cu o săptămână înaintea sărbătorii locale, a fost, după cum v-am informat înainte de teatrul ieftin de la Primărie, Palmyra Events, din Târgovişte. Altă surpriză de proporţii: „Nu au fost depuse documentaţii în afara termenului limită, respectiv 10 iulie 2019, ora 12.00.” „În urma verificării şi analizării ofertei depuse de SC Palmyra Events SRL, comisia de evaluare a constatat că sunt îndeplinite în totalitate cerinţele solicitate prin caietul de sarcini. Ca urmare, Palmyra Events este selectat ca partener, în vederea încheierii unei asocieri în participaţie pentru organizarea unei părţi din evenimentul „Împreună pentru Câmpulung - Zilele Municipiului”.”, astfel sună anunţul final semnat de Liviu Ţâroiu şi Marin Stanciu, preşedintele comisiei de evaluare şi selecţie, alături de colegii Manuel Zenovie şi Florin Pană. Cum „greul” alegerii câştigătorului a fost dus de cei trei, colegii de la comisia de contestaţii - Constantin Staicu, Ion Iliescu şi Ionel Dumitrache - au „şomat”. 

Asocierea în participaţie priveşte contribuţia celor două părţi în cadrul colaborării: Primăria pune la bătaie Stadionul Municipal, iar Palmyra Events, mititelul şi păstrămioara, din care ies banii de concerte. Cei mai mulţi bani nu vin din „fast-food”-ul de inspiraţie tradiţional-românească, practicat de însăşi asociata lui Ţâroiu, ci din închirierea domeniului public, desfăşurată sub denumirea permisă de lege de SRL-ul din Târgovişte. Indiferent de câţi mici vinde şi de profitul pe care îl face - şi sigur îl face - pe seama terenului public, contribuţia Palmyrei Events în cadrul asocierii cu Primăria a fost convenită la valoarea de 90.440 lei. Sumă care i se cere sub formă de contraprestaţie. Şi anume contravaloarea serviciilor muzicale oferite de artiştii şi formaţiile stabilite de Primărie şi contravaloarea energiei electrice consumate. Astfel, din câştigul realizat la Câmpulung, în cele patru zile de divertisment stradal, Marinela Olei se angajează să suporte pe cheltuiala sa onorariile următorilor artişti: Marius Bălan, Tinna, Aurel Moldoveanu, Shwan Ceantar, Sanda Ladoşi, Proconsul, pe care îi veţi vedea şi asculta vineri seara; Melinna, Sonny Flame, Anda Adam, Hara şi Compact, ale căror recitaluri sunt programate sâmbătă seara.  

O firmă din Mihăeşti organizează seara de folclor 

Tot pe mâna unui cunoscut a mers Liviu Ţâroiu şi când a fost vorba de selectarea organizatorului spectacolului de muzică populară, care încheie sărbătoarea municipiului. Şi în acest caz, achiziţia serviciilor intermediarului între Primărie şi artişti a fost întreprinsă tot pe ultima sută de metri. Miercuri, 10 iulie 2019, contractul pentru seara de folclor a fost încredinţat direct firmei Regal Events R&R Family SRL, avându-l pe Liviu Iana persoană de contact, după cum aflăm din anunţul de atribuire postat în SICAP. Spectacolul de muzică populară costă municipalitatea 41.858,25 lei. Suma acoperă cinci ore de cântări susţinute pe scena amplasată pe Stadionul Municipal de: Petrică Mîţu Stoian, Olguţa Berbec, Gelu Voicu, Gavriil Prunoiu, Grupul Vocal Bărbătesc „Doruri Muscelene”, Elena Sima, Ilie Caraş, Denisa Grecu, acompaniaţi de orchestra condusă de profesorul Cătălin Iancu. În aceşti bani intră şi prezentarea spectacolului.  

O firmă a cărei comunicare este asigurată de Sergiu Cicu, plătită ca să organizeze seara de teatru 

Ţâroiu n-a căutat mult nici când a fost vorba despre intermediarul spectacolului de teatru, adus la Câmpulung de o firmă din municipiu: SC H-Show SRL, din strada Sfântul Gheorghe, nr.2 bis. Tot pe Sfântul Gheorghe domiciliază şi Sergiu Cicu, persoana de contact a firmei căreia Primăria i-a atribuit direct, pe 12 iulie, „serviciile de divertisment prestate de producătorii de teatru”. O triplă calitate, de consilier local, care aprobă cheltuielile, de gazdă, ca director al Casei de Cultură „C.D. Aricescu”, şi de organizator contra cost al spectacolului de teatru, care îl apropie pe Sergiu Cicu de un potenţial conflict de interese. Contra sumei de 20.000 lei, H-Show SRL aduce pe scena Clubului ARO Teatrul Nottara Comedie cu piesa „Mitică Popescu de Camil Petrescu”, cu o durată de 90 de minute. În distribuţie: Dan Tudor, Ada Navrot, Dani Popescu, Cristian Nicolae, Raluca Tiţa, Daniela Minoiu, Ion Haiduc, Andreea Măcelaru Sofron, Mihai Marinescu, Mircea Teodorescu; regia: Dan Tudor.

Magda BĂNCESCU

 

The most visited gambling websites in The UK