Te informam ca site-ul nostru foloseste cookie-uri, iar prin navigarea pe site iti exprimi acordul asupra folosirii acestora. 

Menu
TRAFIC

Una dintre firmele familiei Răuţoiu pierde drumul din Fântânea în faţa asfaltatorului „de casă” al lui Boncoi

  • Written by Evenimentul Muscelean
  • Hits: 1192

b_400_250_16777215_10_images_images2_ziar_2019_Mai_2386_Clipboard17.jpgDeloc surprinzător, licitaţia ţinută de Primăria Valea Mare Pravăţ pentru reparaţia unui drum din comună a fost câştigată de „firma de casă” a lui Boncoi, în materie de asfaltări, Drum Construct Logistik. Patronul SRL-ului din Miceşti asfaltează de ani buni în localitatea musceleană, făcându-i loc, de curând, colegului de breaslă Group Concif, câştigător de lucrări şi aici. Calea Pietroasă, de pildă, este opera constructorului din Stoeneşti, care a avut de muncă la Valea Mare şi la rigole, pe câteva căi de acces. De altfel, una dintre firmele familiei Răuţoiu l-a concurat pe Păcioianu, deţinătorul Drum Construct Logistik, şi la această licitaţie, pentru drumul din Fântânea, estimat la 729.563,17 lei. 

Câştigătorul Bulevardului, respins în favoarea firmei care a prins cele mai multe contracte de asfaltări la Valea Mare  

În luna februarie a acestui an, primarul Ion Boncoi a organizat licitaţia pentru găsirea constructorului - pe care nu l-a căutat prea mult, de vreme ce a recrutat unul dintre colaboratorii fideli - unui drum local, amplasat în satul Fântânea. Un sat aflat la înălţime, căruia i-a venit rândul să beneficieze de reparaţii, în vederea îmbunătăţirii condiţiilor de circulaţie a şoferilor. Invitaţia lansată de autorităţile locale, prin intermediul site-ului electronic de achiziţii publice, le solicita celor interesaţi nu numai execuţia lucrării, ci şi proiectare şi asistenţă a proiectantului, pentru „realizarea obiectivului de investiţii publice: Lucrări de intervenţie la drumul local din satul Fântânea, în comuna Valea Mare Pravăţ”. Contractul a constat în modernizarea unei artere cu o lungime de 540,20 metri, cu suprafaţa carosabilă de 1.750 metri pătraţi. 

Preţul intervenţiei estimate, după cum punctam în deschiderea articolului, la 729.563,17 lei, a rezultat din însumarea serviciilor cerute de Primărie câştigătorului licitaţiei: documentaţii tehnice necesare în vederea obţinerii avizelor/ acordurilor/  autorizaţiilor: 1.190 lei; proiect tehnic şi detalii de execuţie: 21.420 lei; construcţii şi instalaţii: 693.091,34 lei; asistenţa tehnică din partea proiectantului: 6.930,91 lei; organizare de şantier: 6.930,91 lei. 

Pe 7 mai 2019, a fost ales ofertantul câştigător, Drum Construct Logistik SRL, patronată de Marius Florin Păcioianu, cu un preţ de 719.516,11 lei, cu 10.047,06 lei mai puţin decât a estimat autorul documentaţiei premergătoare organizării procedurilor de licitaţie. Firma lui Păcioianu, asociată cu Romarg Proiect Center, reprezentată de Robert Marcel Stan, a avut un singur concurent, tot o asociere de firme, formată din Conteh Barengott SRL, din Târgovişte, reprezentată de George Răuţoiu, Tehno-Edil AMF SRL-D, din Bucureşti, prin Valerica Mirela Crudu, şi Palex Construcţii Instalaţii, tot din Bucureşti, prin Liliana Adina Iordache. 

Firma lui Păcioianu a obţinut un contract de asfaltări de aproape 3,4 milioane lei, la Vultureşti  

Acelaşi constructor de drumuri va executa lucrări şi la Vultureşti, unde, încă din vara trecută, primăriţa Irina Poşircă a lansat, pe portalul destinat achiziţiilor întreprinse de instituţiile bugetare, anunţul referitor la un contract de peste 3,5 milioane de lei. Pe 21 mai 2019, a fost prezentat în SICAP câştigătorul lucrării de reparaţie a 13 drumuri: firma din Miceşti, Drum Construct Logistik, avantajată de agenda de lucru mult prea încărcată a grupului din Stoeneşti - Cetăţeni - Târgovişte. În acest caz, i-a făcut concurenţă o societate din Piteşti, care şi-a făcut un nume - deloc flatant - şi la Câmpulung, abandonând lucrarea de reabilitare a podului din Tabaci, după ce Primăria a refuzat să-i satisfacă nişte pretenţii financiare nelegale, legate de organizarea de şantier.

Contractul de la Vultureşti, estimat la 3.571.774,29 lei, cuprinde următoarele servicii pe care adjudecatarul licitaţiei este obligat să le respecte: proiectare - 85.680 lei (proiect tehnic şi detalii de execuţie - 68.663 lei; asistenţă tehnică din partea proiectantului - 17.017 lei); construcţii şi instalaţii - 3.401.067,60 lei; organizare de şantier (2,5% din construcţii) - 85.026,69 lei.

Pe 18 septembrie 2018, a fost declarat câştigătorul licitaţiei de drumuri la Vultureşti: asocierea formată din Drum Construct Logistik SRL (lider, reprezentant Marius Florin Păcioianu) şi Romarg Proiect Center SRL (reprezentant Sorin Marius Ivan), cu o ofertă de 3.382.308,70 lei, cu 189.465,59 lei mai puţin decât estimarea autorităţii contractante. A pierdut şi această lucrare din Muscel asocierea dintre G&M Road Building Engineering SRL şi Building Design 2000 Top SRL, ambele reprezentate de Magdalena Emilia Alexandru.

Serviciile de proiectare şi execuţie a lucrărilor de modernizare de drumuri de interes local în comuna Vultureşti privesc o investiţie cu o lungime totală de 4.593,90 metri, pe următoarele tronsoane: 

1.DC52A = 1.487 metri;

2.Aleea lui Ion = 197,30 metri;

3.Uliţa lui Tudorel = 266,80 metri; 

4.Uliţa Păunoilor = 490 metri;

5. Uliţa Din al Voichi = 101 metri;

6.Uliţa Târlieştilor = 120,10 metri;

7.Uliţa Şcolii = 50 metri;

8.Valea Ilale = 863,80 metri;

9.Uliţa Târgului = 494 m;

10.Aleea lui Popescu = 173,60 metri;

11.Uliţa Cireşilor = 122,30 metri;

12.Uliţa Valea Pătulului = 153 metri;

13.Uliţa lui Boboc = 75 metri.

„Capacităţi fizice: =lungimea drumului = 4.593,90 metri, cu o bandă de circulație; =lăţimea părţii carosabile = 2.25, 2.75, 3.00, 3.10, 3.50, 4.00 metri; =lăţimea acostamentelor = 0.25, 0.50 metri; =lăţimea platformei = 3.00, 3.25, 3.50, 3.65, 3.75, 4.00, 4.50, 5.00, 5.25 metri; =8 platforme de încrucişare; =9 drumuri laterale cu acelaşi sistem rutier = 5-15 metri; =9 podeţe tubulare Ø 600 mm, cu lungimea de 5 metri (1 buc.), 6 metri (7 buc.), respectiv 10 (1 buc.); =un podeţ tubular Ø 800 mm, cu lungimea de 6 metri; =un podeţ tubular Ø 1000 mm, cu lungimea de 8 metri; =rigolă de acostament, cu secţiune dreptunghiulară betonată pe o lungime de 44 metri; =pentru asigurarea scurgerii apelor în sens longitudinal (la intersecţia cu drumurile laterale), se va executa un podeţ tubular Ø 600 mm, cu lungimea de 7,50 metri; =pentru accesul la proprietăţi, se vor executa podeţe tubulare cu Ø 500 mm, cu lungimea de 5 metri; se va executa placă din beton C20/25, în grosime de 15 cm, armat constructiv, cu plasă tip „Buzău”, pe fundaţie din nisip pilonat (5 cm), având lăţimea de 3 metri; =se vor executa traversări cu ţeavă de oţel Ø 159 mm, L = 5 metri; =ziduri de sprijin debleu având înălţimea elevaţiei de 2 metri, pe o lungime de 15 metri; =parapet deformabil de tip semigreu, din elemente metalice, pe 1.164 metri.”

Păcioianu asfaltează şi la Dârmăneşti, unde, marţi, a prins un contract de 500.000 lei  

Cel mai proaspăt contract, încredinţat direct omului de afaceri din Miceşti - ne referim la lucrările cu statul câştigate în Muscel -, poartă ca dată 21 mai 2019. Marţi, Drum Construct Logistik a obţinut încă o asfaltare frumuşică, la Dârmăneşti, de data aceasta, pentru care primarul Emilian Ciolan va suporta o notă de plată de 503.686,54 lei. Sarcinile constructorului cuprind proiectarea şi execuţia reabilitării drumului local Valea Rizii - prelungire. Adică, pe partea de proiectare, întocmirea proiectului tehnic, a detaliilor de execuţie şi caietului de sarcini, a documentaţiei de obţinere a avizelor, asistenţă tehnică şi lucrarea propriu-zisă: terasamente, fundaţie din balast 30 cm, fundaţie din piatră spartă 15 cm, îmbrăcăminte asfaltică din BAPC 16 -7 cm, lucrări de scurgere a apei, podeţe. M.B.

The most visited gambling websites in The UK