Te informam ca site-ul nostru foloseste cookie-uri, iar prin navigarea pe site iti exprimi acordul asupra folosirii acestora. 

Menu
TRAFIC

Cu Poliţia şi Jandarmeria, Edilul începe campania de debranşare a celor care au restanţe la apă

  • Written by Evenimentul Muscelean
  • Hits: 2225

 

Având în vedere faptul că Edilul CGA SA a epuizat toate modalităţile de recuperare a creanţelor pe cale amiabilă - somare repetată, negociere directă, eşalonarea datoriilor -, informează toţi consumatorii care înregistrează datorii la plata serviciilor oferite de societatea noastră că, începând cu data de 13 februarie 2019, se va trece la debranşarea masivă a clienţilor rău platnici, abonaţi casnici sau agenţi economici.

Debranşarea se va face din domeniul public, prin tăierea branşamentului de la reţeaua de alimentare cu apă, pentru a evita eventualele conflicte cu abonaţii care nu permit accesul la căminul de apometru, care este, de altfel, ultima componentă a reţelei publice şi la care, prin Legea serviciului de alimentare cu apă nr. 241/2006, cu modificările şi completările ulterioare, prin Regulamentul serviciului de alimentare cu apă şi, nu în ultimul rând, prin Contractul de abonament, utilizatorul este obligat să asigure accesul operatorului.

Acţiunea se va desfăşura săptămânal, cu sprijinul Inspectoratului Judeţean de Jandarmi şi Inspectoratului Judeţean de Poliţie, prin echipele desemnate, atât în municipiul Câmpulung, cât şi în comunele din aria de operare: Bughea de Sus, Bughea de Jos, Lereşti, Schitu Goleşti, Valea Mare Pravăţ, scopul final fiind recuperarea creanţelor.

Rebranşarea la reţeaua publică de alimentare cu apă se va relua numai după achitarea integrală a debitului restant. Cheltuielile ocazionate de debranşarea / rebranşarea la reţeaua publică vor fi suportate de către utilizator.             

 

The most visited gambling websites in The UK