Te informam ca site-ul nostru foloseste cookie-uri, iar prin navigarea pe site iti exprimi acordul asupra folosirii acestora. 

Menu
TRAFIC

Postul Emiliei Ilie, de şef al Juridicului, scos la concurs Ionuţ Ţuţea, de la ADP, a câştigat locul de consilier superior la Resurse Umane, în Primărie

  • Written by Evenimentul Muscelean
  • Hits: 466

b_400_250_16777215_10_images_images2_ziar_2018_2343_2-3-tutea.jpgÎntr-o ediţie trecută v-am prezentat cine s-a înscris la concursul organizat de Primăria Câmpulung pentru ocuparea unui post vacant de consilier superior, clasa I, la Compartimentul Resurse Umane, Registratură. A fost vorba de trei candidaţi, cărora le-au fost admise dosarele de participare la prima probă: Adrian Ionuţ Ţuţea, Adrian Stelian Popescu şi Lăcrămioara Popescu. După verificarea testării scrise, care a avut loc pe 5 decembrie, doar primul, Adrian Ionuţ Ţuţea, a îndeplinit punctajul de trecere către următoarea probă, adică 64 de puncte. Fiind singurul care s-a calificat la interviu, după evaluare a fost notat cu 75,66 de puncte, fiind declarat admis cu media 69,83.

Ionuţ Ţuţea, care a fost şef de serviciu la Administraţia Domeniului Public şi Privat Câmpulung, vine la Primărie pe locul lăsat liber de Ramona Simion, care a promovat examenul pentru funcţia de secretar al municipiului.

Administraţia locală a mai anunţat că este în căutări şi pentru un consilier asistent, clasa I, la Direcţia Tehnică şi Urbanism, Compartimentul Urbanism şi Amenajarea Teritoriului, şi un şef al Serviciului Juridic, Administrare Publică, grad profesional II. Pentru ambele concursuri organizate de Primăria Câmpulung, 27 decembrie este ultima zi până la care se primesc dosarele de înscriere.

Pentru consilierul asistent, au fost stabilite condiţiile specifice: studii superioare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul Ştiinţelor Inginereşti, în specializările Construcţii Civile, Industriale şi Agricole sau în domeniul Arhitectură sau Urbanism. Plus vechime în specialitatea studiilor de minim un an. Până pe 7 ianuarie se vor verifica documentele din dosare, iar cei care le au în regulă, pe 10 ianuarie, de la ora 11.00, se prezintă la testarea scrisă, iar pe 16 ianuarie a fost stabilită data interviului. Punctajul necesar pentru promovarea fiecărei probe este cel puţin 50 de puncte.

Ca să ajungă şeful Serviciului Juridic, Administraţie Publică, doritorii trebuie să îndeplinească condiţiile specifice: studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă ori studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, în domeniul Ştiinţelor Juridice, specializarea Drept; studii de master sau postuniversitare în domeniul Administraţiei Publice, Management; nivel de bază al cunoştinţelor de operare PC; minimum cinci ani vechime în specialitatea studiilor. 

La fel ca la precedentul, pe 7 ianuarie 2019 urmează să fie publicate numele celor care au îndeplinit condiţiile de participare. Pe 11 ianuarie sunt programate două probe. De la ora 9.00, testarea suplimentară a cunoştinţelor de operare pe calculator, iar cei care o trec, de la ora 11.00, intră la proba scrisă. Sunt declaraţi promovaţi pentru interviul din 17 ianuarie doar cei care au fost notaţi cu cel puţin 70 de puncte.

The most visited gambling websites in The UK