Te informam ca site-ul nostru foloseste cookie-uri, iar prin navigarea pe site iti exprimi acordul asupra folosirii acestora. 

Menu
TRAFIC

Proaspăt asfaltat, DN 73, spart din nou

  • Written by Alex BARBU
  • Hits: 1780

b_400_250_16777215_10_images_images2_ziar_2018_2334_2-3-asfalt.jpgDrumul Naţional 73 pare o telenovelă fără sfârşit. Când şoferii credeau că au scăpat de craterele din carosabil, dar şi de semafoare, constructorii s-au apucat din nou să spargă covorul asfaltic proaspăt turnat. De ce? Pentru că, cel mai probabil, dacă nu din ignoranţă, au uitat să mai adauge ceva la nişte podeţe.

b_400_250_16777215_10_images_images2_ziar_2018_2334_2-3-asfalt2.jpg

Lucrările de infrastructură rutieră din Argeş au un regim cu totul aparte. Fie sunt inexistente, fie sunt realizate cu mare dificultate şi prin metode greu de înţeles de oricare dintre noi. Unul dintre exemple este chiar reabilitarea DN73 Câmpulung - Piteşti. Începute de mai bine de 6 ani, lucrările pe acest drum sunt departe de se fi încheiat. Deşi părea că am scăpat de semafoare şi de gropile din carosabil, iată că cei care coordonează proiectul folosesc metode doar de ei înţelese. După ce au spart asfaltul gata turnat pentru a reface un pod în zona pădurii de la Mihăeşti, în cursul săptămânii trecute, câţiva muncitori au fost trimişi în teren de şefii care, probabil, stau doar pe la birouri, pentru a sparge din nou carosabilul, de această dată, în zona localităţii Furnicoşi. Lucrarea a fost marcată cu semnele de ocolire, însă vizibilitatea în zonă nu este una tocmai bună, iar cozile de maşini erau destul de mari. Se pare că metoda spargerii asfaltului proaspăt turnat este departe de a se încheia, în plan aflându-se încă alte două zone unde s-ar aplica aceeaşi măsură. Potrivit proiectului Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere, la finalul lucrării cofinanţate de Uniunea Europeană din Fondul European de Dezvoltare Regională, cei 103,25 kilometri de drum naţional între Piteşti - Câmpulung - Braşov ar trebui să fie modernizaţi la standarde europene. De asemenea, ar trebui să fie 17 poduri reabilitate, 7 poduri nou construite şi 33 de intersecţii amenajate. Când? Nu ştim cu exactitate, deoarece până la acest moment cele mai multe termene au fost deja încălcate. Aşadar, şoferilor care tranzitează această rută nu le rămâne decât să se înarmeze cu multă răbdare. 

The most visited gambling websites in The UK