Te informam ca site-ul nostru foloseste cookie-uri, iar prin navigarea pe site iti exprimi acordul asupra folosirii acestora. 

Menu
TRAFIC

Modernizarea Drumului Comunal Vlădeşti - Capu Piscului - Schitu Goleşti le-ar crea un acces rapid la DN 73 celor din Vlădeşti

  • Written by Alexandra IRIMIA
  • Hits: 610

b_400_250_16777215_10_images_2297_vladesti.jpg„Începând de astăzi, toate străzile din localitate vor fi reabilitate şi pietruite.”, a dat vestea primarul de la Vlădeşti, Leonard Şerban, cu o săptămână înainte de sfârşitul lunii iunie şi al primei jumătăţi a anului, reuşind o achiziţie prevăzută în bugetul comunei pe 2018. Mai precis, Primăria s-a dotat cu un buldoexcavator, pentru cumpărarea căruia aleşii au aprobat o alocare financiară de 52.000 de lei. De curând, utilajul a intrat în dotarea celei mai importante instituţii a comunei şi a şi fost prezentat contribuabililor, pe teren şi pe pagina oficială a Vlădeştiului. Postarea celor responsabili de comunicarea Primăriei cu cetăţenii a declanşat felicitări, urări de cât mai multe realizări şi recomandări edilului de reparaţii pe străzile care au nevoie de îmbunătăţiri, dar şi propuneri de lucrări viitoare. Cum este reţeaua de gaz dorită de o parte a locuitorilor Vlădeştiului.

Unii apreciază, alţii comentează 

Succesorul lui Cristian Hristu Dică la conducerea localităţii, viceprimarul cu atribuţii de primar Leonard Şerban, i-a informat pe cetăţeni că intenţiile sale sunt de a reabilita toate străzile şi uliţele şi, acolo unde este necesar, se va completa cu piatră. Cât despre asfaltare, căci asta doresc oamenii, drumuri asfaltate, nu pietruite, primarul Şerban afirma, în dialogul său on-line cu plătitorii de taxe şi impozite, că aşternerea covorului bituminos va fi posibilă după finalizarea sistemului de canalizare, pentru care autorităţile aşteaptă finanţare de la Ministerul Dezvoltării Regionale, prin Programul Naţional de Dezvoltare Locală.

„Bahna când?”, îl întreabă pe şeful Executivului Tudoriţa Popescu, informată de acesta că drumul comunal Bahna va fi amenajat după finalizarea tuturor străzilor propuse. „Ştiu că sunteţi de cuvânt. Succes în ce vreţi să întreprindeţi!”, i-a transmis cetăţeana, mulţumită de răspuns. 

Că nu toată lumea este încântată de maniera de intervenţie a Primăriei o demonstrează iritarea din mesajul lui Neluţă Stejăreanu, care îl dojeneşte pe primarul Şerban: „Aţi făcut dezastru! Aţi scos toţi bolovanii, ne rupem maşinile! Nu aţi avut de lucru! Să veniţi, să mergeţi cu maşina pe toate uliţele! Nu aţi gândit nimic, mai bine le lăsaţi cum erau şi băgaţi mărgăritar.” Diplomat, primarul îi comunică petentului nemulţumit că autogrederul a lărgit şi a amenajat strada cu pantă laterală şi că urmează pietruirea. „Iar pe margine sunt foarte puţini bolovani scoşi.”, a adăugat edilul. 

Cei înscrişi la cuvânt - şi n-au fost puţini - au solicitat prezenţa echipelor de lucru şi pe străzile lor, aşa că noul utilaj va avea ocazia unui rodaj substanţial, la cum au curs cererile de reparaţii. „Urmează şi străzile din satele Coteasca, Drăghescu şi Putina, iar cu piatră se vor amenaja imediat după finalizarea alimentării cu apă pe fiecare stradă, lucrare care va începe în această vară.”, sunt alte noutăţi comunicate de şeful Primăriei. Viorel Chira îi sugerează liderului administraţiei publice locale o lucrare urgentă: „Poate reuşiţi să faceţi podul la Coteasca, fiindcă o să ajungem să nu mai avem pe unde trece peste apă.” „După încetarea precipitaţiilor, acolo avem nevoie de asfalt.”, este punctul de vedere al primarului. 

„M-ar bucura foarte mult să vă aduceţi aminte şi de strada „La Stelea”, îi scrie Adrian Ionuţ Nicoară primarului. Nu aţi mai intervenit pe această stradă de foarte mult timp, deşi este folosită de foarte mulţi cetăţeni, pentru că le oferă acces la terenurile agricole.” Observaţia tânărului a primit ca răspuns din partea destinatarului o fotografie cu drumul pietruit, ca dovadă că intervenţia cerută s-a făcut. „Felicitări! Mulţumesc pentru răspunsul prompt, dar partea aceea era în condiţii mulţumitoare şi înainte. Problema era către celălalt capăt al străzii.”, a replicat cetăţeanul. Însă conducerea Primăriei insistă că „pe toată strada s-a completat cu piatră, unde a fost necesar.” Nevoie de asfalt este şi pe strada Merilor, însă aici, conform spuselor edilului şef, întâietate are canalizarea. 

Alt vlădeştean, pe nume Cătălin Chira, a indicat corect cauza stricării drumurilor de pe teritoriul localităţii: „Dacă oricare dintre noi, cetăţenii acestei comune, am face în dreptul locuinţei sale un şanţ pentru scurgerea apei, străzile ar arăta mult mai bine... Dar, din nefericire, nu prea este voinţă.” „Ai mare dreptate, domnule Cătălin Chira, până anul viitor mi-am propus să execut toate şanţurile pe străzile care permit acest lucru, cetăţenii măcar să le întreţină. Încă o dată, felicitări pentru rigola din faţa proprietății şi întreţinerea exemplară a acesteia!”, îi transmite localnicului primarul Şerban.      

Pentru DC 10 Vlădeşti - Capu Piscului - Schitu Goleşti, „este nevoie de ambiţia celor trei primari din trei comune”

În dialogul primarului cu vlădeştenii a intervenit şi fostul consilier judeţean Leonard Soare, cetăţean al comunei Godeni, care îi sugerează mai tânărului său coleg din administraţia publică locală repunerea în discuţie a unui proiect mai vechi de modernizare a Drumului Comunal 10 Vlădeşti - Capu Piscului - Schitu Goleşti. „Am încercat să accesez fonduri europene, dar nu avem punctajul necesar, acum prioritare sunt străzile.”, susţine Leonard Şerban. „Aici este nevoie de ambiţia celor trei primari din trei comune, numai împreună pot reuşi un proiect foarte important, mai ales pentru locuitorii comunei Vlădeşti, la un acces rapid la DN 73 Braşov - Câmpulung - Piteşti. Aveam odată şi susţinerea maestrului Mircea Diaconu. Eu nu am avut susţinerea necesară în timp.”, se scuză Soare. 

„Foarte adevărat, răspunde primarul Şerban, degeaba avem susţinere dacă nu avem punctajul necesar accesării fondurilor europene, la Ministerul Dezvoltării sunt alte priorităţi, alimentări cu apă şi canalizare.” „Alţii le-au finalizat, dar nu funcţionează! Mult succes, dar mare grijă!”, încheie conservaţia Leonard Soare, pentru care are un mesaj şi Steluţa Jugănaru: „Foarte adevărat, domnule Soare, acest proiect ar fi o minune pentru locuitorii din Vlădeşti. Totul era să şi vrei şi să perseverezi până reuşeşti, dar se pare că n-a existat voinţă, susţinere nici vorbă. Am discutat odată despre acest proiect, regret că nu s-a avut în vedere, s-ar fi scurtat foarte mult această distanţă, evitându-se dealurile, mai ales că nu este atât de lung. Speranţa moare ultima.” 

Valah Construct Grup va moderniza strada Malul Gârlei şi va construi podul între satele Vlădeşti şi Coteasca

La capitolul infrastructură rutieră a comunei Vlădeşti, autorităţile locale au desemnat constructorul unor lucrări importante, grupate sub titulatura „Modernizarea drumului de interes local strada Malul Gârlei şi construcţia podului între satele Vlădeşti şi Coteasca, din comuna Vlădeşti”. Procedura de achiziţionare a serviciilor de proiectare şi execuţie a lucrărilor s-a încheiat în urmă cu două luni, contractul fiind încredinţat firmei Valah Construct Grup SRL, din Piteşti, care a avut o ofertă de 5.645.464,45 lei. Foarte apropiată de valoarea estimată, fără TVA, de 5.687.044 lei, dintre care servicii de proiectare în valoare de 198.304 lei, iar execuţia lucrărilor, 5.488.740 lei. Serviciile de proiectare cuprind: proiectul tehnic în valoare de 75.000 lei, detalii de execuţie, 50.000 lei şi asistenţa tehnică, 73.304 lei. În ceea ce priveşte execuţia lucrărilor, cheltuielile pentru investiţia de bază se ridică la 5.354.868 lei, în timp ce valoarea lucrărilor de construcţie pentru organizarea şantierului a fost estimată la 133.872 lei. 

The most visited gambling websites in The UK