Menu
TRAFIC

Primăria angajează femeie de serviciu şi inginer geodez

  • Written by Evenimentul Muscelean
  • Hits: 178

În următoarea perioadă, Primăria Câmpulung organizează două concursuri pentru ocuparea a tot atâtor posturi vacante. Unul, cel de îngrijitor, este pe perioadă determinată, cât titulara postului este în concediu pentru îngrijirea copilului. Prin organizarea celui de-al doilea se caută consilier principal în cadrul Direcţiei Tehnice şi Urbanism, Compartimentul Cadastru.

Cele care vor să fie îngrijitoare nu trebuie decât să aibă studii generale şi vechime în muncă de minim un an. Data limită până la care se primesc dosarele de concurs este marţi, 7 noiembrie 2017, până la ora 15.00, proba practică ţinându-se pe 16 noiembrie, de la ora 11.00. Data interviului va fi comunicată ulterior. Conform fişei postului, scopul principal va fi curăţenia, igienizarea, dezinfecţia spaţiilor într-un timp optim, în conformitate cu standardele de igienă. Ca aptitudini, viitoarea femeie de serviciu trebuie să fie serioasă, punctuală, sociabilă, conştiincioasă, amabilă, cu predispoziţie pentru un orar de lucru prelungit. Conform grilei de salarizare, venitul va fi de peste 2.000 de lei. 

Primăria are nevoie de un inginer geodez

În cazul celuilalt post, de consilier principal, clasa I, la Direcţia Tehnică şi Urbanism, Compartimentul Cadastru, angajarea va fi pentru o perioadă nedeterminată. Cel sau cea, care se va ocupa cu realizarea lucrărilor privind cadastrul şi identificarea diferitelor imobile, trebuie să aibă studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor inginereşti, în specializarea Inginerie Geodezică, şi să aibă cunoştinţe bune de operare şi programare pe calculator, plus cinci ani vechime în specialitatea cerută. Ca abilităţi, calităţi şi aptitudini, viitorul angajat trebuie să aibă adaptabilitate, rezistenţă la stres, abilităţi în gestionarea resurselor umane, abilităţi de mediere şi negociere, capacitate de planificare şi de a acţiona strategic, capacitate de a comunica şi de consiliere în domeniul specific de activitate. Mai trebuie să aibă profesionalism, atenţie, răbdare, capacitate de analiză şi sinteză, de asumare a responsabilităţilor, creativitate şi spirit de iniţiativă, plus disponibilitate pentru lucru în program prelungit, în condiţiile legii. Pentru această recrutare a fost stabilită data de 20 noiembrie, ora 15.00, până când se primesc dosarele de înscriere. Acestea se vor verifica până pe 27 noiembrie, iar cei care trec de selecţie vor susţine proba scrisă pe 4 decembrie 2017, data interviului urmând a fi stabilită ulterior. 

The most visited gambling websites in The UK