Menu
TRAFIC

Au debutat lucrările de reabilitare la tronsonul DN 73 Câmpulung-Braşov

  • Written by Evenimentul Muscelean
  • Hits: 803

b_400_250_16777215_10_images_2183_Clipboard02.jpgÎn august 2014 , au demarat lucrările de reabilitare a Drumului Naţional 73 Câmpulung-Piteşti. S-a început cu tronsonul Bemo-Câmpulung, care era cea mai „ciuruită” zonă. S-a lucrat, în prima fază, la reabilitarea podurilor şi podeţelor, iar apoi s-a trecut la refacerea completă a drumului.
Proiectul „Modernizare DN 73 Piteşti - Câmpulung - Braşov, km 13+800 - km 42+850; km 54+0,50 - km 128+250” este susţinut cu finanţare de la Fondul European de Dezvoltare Regională, prin Programul Operaţional Sectorial Transport 2007-2013. Lucrările la tronsonul din DN 73 Câmpulung-Braşov au fost întârziate din cauza unei probleme cu cuantumul cheltuielilor suplimentare. Acestea au început în aprilie, aşa cum a spus şi ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc, în cadrul întâlnirii de la Piteşti cu autorităţile argeşene, din luna martie 2017.
Chiar dacă porţiunea din DN 73 dintre Câmpulung - Piteşti nu a fost reabilitată complet, pe traseu existând încă cinci semafoare, cei de la firma Azvi SA, liderul de lucrare, au început lucrările de reabilitare la tronsonul Câmpulung - Braşov. De câteva săptămâni, se lucrează pe raza comunelor Valea Mare Pravăţ şi Dragoslavele, utilajele făcând excavări pentru a fi mutate conductele de utilităţi. Lucrările au fost delimitate de balize de semnalizare. Imediat cum intri în Valea Mare Pravăţ dinspre Câmpulung, în dreptul benzinăriei Lukoil a fost montat primul semafor, iar după câteva sute de metri, în zona Pensiunii Belvedere, al doilea şi se continuă cu altele la urcarea spre Mateiaş şi la intrarea în comuna Dragoslavele. Se lucrează pe porţiuni de circa 500 de metri, în unele zone făcându-se excavaţii pentru lărgirea cu încă un metru a benzilor de mers.
Amplasamentul de pe raza judeţului Argeş a fost predat firmei constructoare de către cei de la Drumurile Judeţene Argeş doar pe anumite porţiuni, acolo unde au reuşit să obţină autorizaţii de mediu, mai ales că pe traseul spre Braşov sunt multe zone protejate prin reţeaua „Natura 2000”.
Ca şi la alte lucrări, autorităţile judeţene nu pot da o dată când se va finaliza reabilitarea tronsonului din Drumul European spre Braşov, aceasta depinzând în mare parte de problemele care se pot ivi: calamităţi, vremea rece, autorizaţiile privind „Natura 2000”, care pot prelungi un eventual termen stabilit.
Referitor la porţiunea Câmpulung - Piteşti, mai sunt în lucru două poduri mari, câteva podeţe şi trecerile la nivel peste calea ferată. Cei de la judeţ preconizează că, peste o lună şi jumătate, vor fi gata toate lucrările amintite, care îngreunează drumul celor care fac naveta la Piteşti şi Mioveni.
Aşa că cei care vor să parcurgă drumul Piteşti-Braşov trebuie să se înarmeze cu răbdare, pentru că vor sta la nouă semafoare, plus că trebuie să-şi ia o marjă de timp, pe care îl vor pierde din cauza stopurilor şi limitării vitezei pe zonele unde se lucrează.

The most visited gambling websites in The UK