Te informam ca site-ul nostru foloseste cookie-uri, iar prin navigarea pe site iti exprimi acordul asupra folosirii acestora. 

Menu
TRAFIC

Cui i s-au împărţit cele 7,3 miliarde venite de la Finanţe

  • Written by Evenimentul Muscelean
  • Hits: 862

b_400_250_16777215_10_images_2140_Clipboard05.jpgPrimăria Câmpulung a intrat în posesia unei sume importante, 7,31 miliarde de lei vechi, destinată în scopul echilibrării bugetului local. Beneficiara a fost informată în privinţa acestei repartizări financiare de către Agenţia Judeţeană a Finanţelor Publice Argeş, printr-o adresă din 4 noiembrie 2016, prin care i s-a comunicat aprobarea influenţelor în trimestrul IV al anului 2016. Influenţe constând în sumele din cota de 18,5% din impozitul pe venit - 596.000 lei şi sume defalcate din TVA - 135.000 lei. 

Totalul de 731.000 lei a şi fost împărţit solicitanţilor care aveau cereri depuse la Primărie: servicii ale Primăriei şi veşnicele abonate la alocările de la bugetul local, şcolile, ale căror nevoi nu se termină niciodată. Distribuirea sumelor a făcut obiectul unui proiect de hotărâre privind rectificarea bugetului local, supus aprobării aleşilor în şedinţa ordinară de ieri, 28 noiembrie 2016. Propunerile Executivului arată astfel:     

=137.200 lei rămân la dispoziţia „Autorităţilor publice şi acţiunilor externe”. Cu 15.000 lei va fi satisfăcută cererea administratorului reţelei de calculatoare a Primăriei, introdusă pentru a treia oară la rând pe lista de alocări financiare, la o rectificare de buget, prin care acesta solicită suplimentarea sumei destinate achiziţionării licenţelor. „Având în vedere că se vor achiziţiona 15 calculatoare noi, banii solicitaţi pentru suplimentare sunt alocaţi pentru achiziţionarea licenţelor de sisteme de operare Windows 10 Professional.”, îşi motivează cererea Gabriel Avram Radu. Diferenţa de 122.200 lei va merge la „bunuri şi servicii” destinate tot Primăriei;          

=Tot pentru bunuri şi servicii, mai precis pentru achiziţionarea urnelor pentru secţiile de vot, au fost opriţi din suma alocată de Finanţe 30.000 lei; 

=Cu 50.000 de lei sunt satisfăcute pretenţiile ADP-ului, care a solicitat o suplimentare a bugetului la capitolul „Iluminat”. În aceşti bani intră achiziţia de ghirlande luminoase pentru iluminatul festiv de Sărbătorile de Iarnă - 44.000 lei şi achiziţia unui brad artificial de Crăciun - 6.000 lei.

=Şi Asistenţa Socială figurează pe lista beneficiarilor rectificării de buget cu 323.000 lei, din care: 293.600 lei, ajutoare sociale şi 29.400 lei, cheltuieli de personal:

-Indemnizaţii de handicap grav: 240 dosare x 969 lei / indemnizaţie pentru luna noiembrie 2016: 232.560 lei (necesar), 0 lei (disponibil), 232.560 lei (rest de alocat);

-Plata indemnizaţiilor de handicap grav pe perioada concediilor de odihnă ale asistenţilor personali, conform Legii 448/2006: 43.000 lei (necesar), 0 lei (disponibil), 43.000 lei (rest de alocat);

-50 asistenţi personali x 1313 + 22,5% contribuţii: 80.421 lei (necesar), 58.571 lei (disponibil), 21.850 lei (rest de alocat);

-Cheltuieli - contribuţie persoane cu handicap neangajate: 1.500 lei (necesar), 0 lei (disponibil), 1.500 lei (rest de alocat);

-Achitarea integrală a salariilor aparatului propriu de asistenţă socială pe luna noiembrie 2016: 39.000 lei (necesar), 33.000 lei (disponibil), 6.000 lei (rest de alocat);

-Ajutor de urgenţă pe anul 2016; acesta s-a diminuat cu 18.000 lei prin Dispoziţia nr. 1015 din 08.11.2016, utilizaţi în vederea achitării integrale a indemnizaţiilor de handicap pe luna noiembrie 2016: 18.000 lei (necesar), 0 lei (disponibil), 18.000 lei (rest de alocat);

Total: 414.481 lei (necesar), 91.571 lei (disponibil), 322.910 lei (rest de alocat).

=190.800 lei, pentru Învăţământ: bunuri şi servicii - 149.500 lei; burse - 4.000 lei; cheltuieli de capital - 37.300 lei. 

The most visited gambling websites in The UK