Te informam ca site-ul nostru foloseste cookie-uri, iar prin navigarea pe site iti exprimi acordul asupra folosirii acestora. 

Menu
TRAFIC

S-a terminat consolidarea podului de la Apa Sărată, urmează realizarea platformei de rulare

  • Written by Evenimentul Muscelean
  • Hits: 1122

b_400_250_16777215_10_images_images2_ziar_2020_martie_2469_41.jpgb_400_250_16777215_10_images_images2_ziar_2020_martie_2469_42.jpgb_400_250_16777215_10_images_images2_ziar_2020_martie_2469_43.jpgb_400_250_16777215_10_images_images2_ziar_2020_martie_2469_44.jpgSunt câteva luni de când nu a mai fost zărită ţipenie de muncitor la aşa zisul pod de pe Şoseaua Naţională, de la Apa Sărată. În timpul acesta, le-am dus lipsa şi pârliţilor ăia trei, patru muncitori, cu un târnăcop şi o lopată, care căutau „comori” prin şantier. Dar, la sfârşitul săptămânii trecute, s-a întâmplat minunea şi vestita foreză, care face găurile în care să fie introduşi pilonii de susţinere a noului pod, era la „datorie”. Sâmbătă, la prânz, mai erau pe margine doar două „schelete” din fier beton ale stâlpilor de consolidare.

Aşa cum ne-a spus primarul, reprezentanţii firmei constructoare, Ratelen Construct, sunt aşteptaţi la Primărie, de acum două săptămâni, cu graficele de lucrări, ultimul termen de execuţie având ultima zi 30 aprilie, dar nici până ieri, 16 martie, nu veniseră. „I-am chemat la o discuţie, să-mi prezinte graficul, cum termină până pe 30 aprilie, care e termenul de prelungire. Nu s-a mai lucrat, pentru că a plecat foreza şi au mai rămas de băgat trei stâlpi, şi fără ăştia nu se puteau apuca să facă platforma. N-au băgat toţi stâlpii o dată, pentru că au dat iarăşi de nişte… n-au pregătit cum trebuie, nu din alte motive. Şi cei cu foreza n-au stat după ei să pregătească terenul. De fapt, şi săptămâna trecută (n.r. acum două săptămâni, 4 martie), de miercuri, trebuia să vină cu foreza din nou la lucru, am urmărit şi bineînţeles că nu au venit.”, ne-a spus edilului Liviu Ţâroiu lunea trecută.

Primarul a aşteptat, aşa cum convenise, reprezentantul Ratelen şi miercurea trecută, pe 11 martie, dar iarăşi a tras chiulul, probabil, neavând ce să prezinte.

În toată această perioadă, cât şantierul a fost abandonat, nervii şoferilor au fost întinşi la maxim, mai ales în orele de vârf, când circulaţia se intensifica, iar timpii de aşteptare creşteau. Ca să nu mai spunem de conducătorii auto care „forţează” semafoarele, bazându-se pe vizibilitatea pe care o oferă zona, dar şi distanţa mică de parcurs, şi trec pe „roşu”, de multe ori petrecându-se cu cei din sensul opus, care au prioritate. Şi, de aici, înjurături, semne obscene, şi tot tacâmul.

Administraţia a evitat rezilierea contractului, dând firmei Ratelen nenumărate prelungiri ale termenului de execuţie, motivând tot faptul prelungirii disconfortului pentru şoferi. Adică, dacă se căuta alt constructor, trebuia făcută altă licitaţie care dura cel puţin şase luni, la care se adăugau şi timpii de execuţie. „Nu s-a prezentat constructorul cu grila de lucrări. Am discutat eu, personal, cu cei care au instalaţia de foraj şi mi-au promis că vineri, cel târziu sâmbătă, vor veni, rezolvă într-o zi problema şi vom putea continua. Am chemat constructorul oficial, prin invitaţie scrisă, să vină cu graficele cum rezolvă podul până când i-am dat ultimul termen, adică 30 aprilie. Dacă nici după ce bag coloanele nu vine cu graficele, reziliez contractul şi continui cu ADP.”, ne-a spus primarul Liviu Ţâroiu, care ieri aştepta din nou delegaţia constructorului cu de acum vestitele grafice.

Chiar facă a fost terminată partea cea mai grea, de consolidare a terenului pe care va fi noua cale de rulare, teoretic, mai este o lună şi jumătate până va fi gata lucrarea. Vă vom ţine la curent când vor debuta lucrările, cine le va face, dar, până atunci, înarmaţi-vă cu răbdare. Isabela FILIP

 

The most visited gambling websites in The UK