Te informam ca site-ul nostru foloseste cookie-uri, iar prin navigarea pe site iti exprimi acordul asupra folosirii acestora. 

Menu
TRAFIC

Deschisă în 2018, după Paşti, Annabella s-a închis în 2019, înainte de Crăciun

  • Written by Evenimentul Muscelean
  • Hits: 1876

b_400_250_16777215_10_images_images2_ziar_2019_Decembrie_2443_39.jpgUn an şi două luni. Atât a rezistat Annabella cu Profi în „coastă”. La întrebarea „care pe care”, răspunsul nu era greu de intuit, după deschiderea supermarketului Profi în Vişoi, pe 6 septembrie 2018. Annabella funcţiona, din primăvară, în imediata vecinătate, despărţită doar de un second-hand vestimentar de noul venit. Mai precis, din 20 aprilie 2018, când, imediat după Sărbătorile Pascale, spaţiul părăsit de Dragonul Roşu s-a însufleţit cu un punct de lucru al retailerului din Râmnicu Vâlcea. Frecventat din curiozitate la început, noul magazin a rămas fără clienţi o jumătate de an mai târziu, când Profi a adăugat spaţiului comercial din Grui unul şi în Vişoi. Care nu se poate plânge de lipsa cumpărătorilor, care îşi fac proviziile prin comparaţie cu preţurile practicate de celălalt supermarket din Vişoi, Market Carrefour. Acesta din urmă rămâne pe primul loc în preferinţele locuitorilor Vişoiului, cărora li se adaugă muşterii şi din restul cartierelor, graţie ofertei diversificate şi preţurilor bune. Aici opresc pentru cumpărături rapide şoferii TIR-urilor care tranzitează Câmpulungul şi excursioniştii aflaţi, la fel, în trecere cu autocarele, maşinile personale ori motocicletele, în drum spre destinaţii cu adevărat turistice.

Dar, cu toată predilecţia vişoienilor pentru o tură printre standurile de la Carrefour, supravieţuiesc, inexplicabil, şi prăvăliile de cartier, care se aprovizionează, după cum ştie toată lumea, de la supermarketuri, practicând preţuri umflate cu adaosul propriu. Revenind la subiectul articolului, lumea nu s-a călcat pe bătături printre rafturile din Annabella, motivul constituindu-l marfa puţină şi câţiva lei în plus per produs faţă de restul supermarketurilor. La jumătatea săptămânii trecute, comerciantul a încărcat stocurile de marfă existente în magazin şi a părăsit Câmpulungul, lăsând disponibil un spaţiu generos, pe care este greu de crezut că se vor bătea întreprinzători din domeniul alimentar, la ce concurenţă există în zonă. Cine ştie, poate să revină aproape de locul ei Paloma, care a avut o perioadă de cădere după mutarea la „Balada”, de la strada principală, unde vadul era incomparabil mai bun. Câmpulung a rămas cu patru magazine mari: Kaufland, Carrefour, Lidl şi Penny, după „capitularea” în trecut a supermarketurilor Ethos, Wolf şi Minimax, iar, în prezent, Annabella. “E.M.”

 

 

The most visited gambling websites in The UK