Te informam ca site-ul nostru foloseste cookie-uri, iar prin navigarea pe site iti exprimi acordul asupra folosirii acestora. 

Menu
TRAFIC

În judeţul Braşov, ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc a rupt contractul cu firma care reabilitează DN 73

  • Written by Evenimentul Muscelean
  • Hits: 328

b_400_250_16777215_10_images_images2_ziar_2019_Mai_2386_Clipboard05.jpgŞoferii care tranzitează DN 73 Piteşti - Câmpulung - Braşov mai au de aşteptat până când lucrările de reabilitate a drumului vor ajunge la final. Lucrările nu s-au terminat în judeţul Argeş, iar în Braşov situaţia este dezastruoasă. Turiştii care vor să ajungă la Bran şi Moeciu dinspre Braşov sau Predeal au de „înfruntat” semafoarele postate pe un tronson de pe care s-au spart plăcile betonate. Aşa cum a anunţat Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere, gradul de execuţie pe acest contract a ajuns la 42% în aprilie 2019, iar termenul estimat pentru finalizarea lucrărilor este decembrie 2020. Contractul pentru modernizarea DN 73 a fost atribuit asocierii Azvi SA - Straco Group SRL - Piomar Development - Tractebel în mai 2004, pentru suma de 275,86 milioane lei. Acesta prevede modernizarea a 103 kilometri de drum naţional.

Contractul pentru modernizarea DN 73 a fost rupt în cadrul unei conferinţe de presă, la Râşnov

Ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc, i-a cerut luni, 20 mai, directorului Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), Narcis Neaga, să rezilieze contractul pentru DN73, deoarece a constatat o slabă mobilizare a constructorului. „În urmă cu o lună, făceam o vizită în Braşov şi unul dintre obiectivele pe care le-am vizitat atunci era DN 73, care începe de la Piteşti şi se termină la Braşov. Am spus constructorului respectiv să văd o mobilizare corespunzătoare, pentru că este un contract semnat încă din 2011, un contract pe fonduri, un contract care trebuie implementat şi nu mai avem de ce să aşteptăm şi să tergiversăm, din cauza unei proaste mobilizări a unor constructori, care nu au înţeles că în România nu se vine doar cu o mapă şi cu un laptop, ci trebuie să ai şi utilaje şi forţă de muncă angajată în România. Aşadar, conform graficului pe care firma respectivă şi l-a asumat la vizita precedentă, trebuia în acest moment să aibă în şantier 190 de muncitori şi 71 de utilaje. Azi dimineaţă, m-am dus să inspectez, am constatat cu stupoare că în şantier erau 11 utilaje şi doar 20 de muncitori. Acest mod de a se mobiliza, doar când se anunţă vizita ministrului, nu mai poate fi tolerat. Ori lucrează aşa cum şi-au asumat în contracte, ori, dacă nu, aşa cum am spus şi până acum, vor pleca acasă. (...) Domnule director Neaga, vă rog frumos să reziliaţi contractul acestei firme neserioase şi ştiţi care sunt următorii paşi pe care trebuie să-i urmaţi.”, a declarat Răzvan Cuc, aflat în vizită la Râşnov, unde a ţinut să inaugureze lucrările la autostrada Comarnic - Braşov, mai precis o bucată de 6,3 kilometri, între localităţile Râşnov şi Cristian, plus un drum de legătură de 3,7 kilometri.

Contractul cu asocierea spaniolă Azvi SA, finanţat din fonduri UE, a fost rupt luni, 20 mai, când s-a anunţat şi semnarea noului contract, cu finanţare prin Ministerul Transporturilor. La aceeaşi masă cu Cuc erau premierul Viorica Dăncilă, ministrul Finanţelor, Eugen Teodorovici, ministrul Economiei, Niculae Bădălău, ministrul Sănătăţii, Sorina Pintea, directorul CNAIR, Narcis Neaga şi oficiali de la PSD Braşov. Ruperea contractului s-a făcut în timpul conferinţei de presă. În aprilie, directorul general al Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere, Narcis Neaga, îi avertiza pe reprezentanţii Azvi SA că le va rezilia contractul dacă, până în 20 mai 2019, nu reiau lucrările pe DN 73. “E.M.”

The most visited gambling websites in The UK